Llengües majoritaries

Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio

Escrito el en catalán con un tamaño de 6,33 KB

 situacions d'aprenentatge lingüístic i posar-les en pràctica, ja  que, al llarg del curs he anat millorant la meua competència comunicativa en valencíà gràcies a les exposicions orals. Destaque que  l'aprenentatge de la primera llengua és inconscient mentres que en el cas de la segona llengua l'aprenentatge es du a terme a través de l'aprenentatge i l'ensenyança, amb una metodologia, exercicis i activitats.

5. L’alumnat Demostra una competència comunicativa eficaç a l’aula pròpia d’una persona Futura professional de la docència. 
Gràcies a l'assignatura He pogut posar en pràctica tot l'après en ella, expressar-me mitjançant converses Amb altres persones i gràcies a açò he pogut valorar la importància d'aquesta Llengua.Considere que sóc capaç D'afrontar situacions d'aquesta llengua d'una forma més eficaç i amb més Fluïdesa que al principi de curs i poder demostrar una competència comunicativa Com un bon professional de la matèria. Cursant aquesta Asginatura he millorat les meues competències llingüístiques, he afrontat les Meues herrades, que al principi de curs eren moltes sobretot castellanismes Oralment. Finalment sóc capaç d'expressar-me Amb major facilitat escrita i oralment en les llengües oficials de la Comunitat Valenciana, per tant demostre una competència Comunicativa en diferents àmbits.

6

 
L’alumnat valora la importància del domini De la comunicació oral en el procés d’ensenyament i aprenentatge i el paper Modèlic del mestre en relació amb l’aprenentatge oral formal És molt important saber Comunicar-te adequadament i sobretot per a un mestre, perquè s'ha de dirigir Als seus alumnes, pares i altres professionals de la matèria, el mestre ha de Ser font de coneixement, per tant, la seua destresa comunicativa ha de arrivar A la perfecció. Respecte al que s'ha dit anteriorment si donara un ensenyament En valencíà estaríem reforçant les competències pròpies de la llengua, açò Ajudaria a una millora d'adquisició de la llengua. Em de tindre en compte que cada llengua té unes varietats que la caracteritzen. Distingim aquests aspectes:La llengua canvia per el Pas del temps -

> varietat diacrònica

La llengua canvia segons la Zona geogràfica en la que es troba-> Varietat diatòpica 
La llengua canvia segons el Grup social amb el que parles -

> Varietat diastràtica

La llengua canvia segons el Registre emprat en una situació determinada -> varietat diafàsica. 
Sóc capaç d'afrontar Aquest tipus de situacions i establir coneixements i usos sobre la llengua Valenciana i les seues diferents varietats. 7. 

L’alumnat respecta i coneix les diferents Varietats lingüístiques i les aplica eficaçment a cada situació comunicativa. 

La comunicació es la base del aprenentatge de les Llengües. A més, té una gran importància durant el procés D'ensenyança-aprenentatge de l'alumne. Tenim que tindre en compte que la educació juga un gran Papel important per a establir un correcte domini de les llengües.Des del meu punt de vista, pense notablement Que per a adquirir una llengua, que no siga la materna, una de les coses més Importants és la pràctica oral abans que la part escrita.Durant aquest aprenentatge el mestre posseïx una gran Rellevància perquè és la persona clau imodel per a que els xiquets pugen seguir el seu exemple. Però per a ser Un bon model lingüístic, el mestre ha de tindre dos títols: la capacitació i el Mestre en valencíà.A més d'això, podem Vore si realment el mestre es un bon model si els xiquets de forma inconscient I amb una motivació e interés avancen en l'adquisició de les llengües amb el Seu exemple clar que tenen en el seu dia a dia en l'aula.8. 

L’alumnat ha adquirit la capacitat de Resoldre situacions d’aprenentatge en contextos multilingües

Gràcies als meus coneixements adquirits sóc capaç D'enfrontar-me a situacions com a diferents nacionalitats en els alumnes i Resoldre-les gràcies als meus coneixements d'aprenentatge. Com més coneixements Tinga major facilitat tindré per a ajudar-los. 9. 

L’alumnat valora i aplica l’ús adequat del Llenguatge verbal i no verbal

Respecte a l'ús del llenguatge verbal i no verbal pense que Ho he adquirit i utilitzat de forma adequada tant en la llegenda com en la Realització d'una activitat didàctica i a l'hora d'expressar-me en exposicions Considere que l'ús dels dos és molt important perquè així facilita el missatge Que vull transmetre als alumnes. És una forma de recolzar el que estàs dient, Ho reforces amb el llenguatge no verbal.Vivim en una cultura del visual. Els nostres alumnes es Mouen en un món on les imatges són més decisives que els discursos i les Paraules. Per això, els professors, els podem arribar millor i d'una manera més Immediata a través d'un llenguatge no verbal És fonamental prendre Consciència de la importància que té la comunicació quan estem davant d'un grup D'alumnes a qui volem ensenyar. És molt important saber comunicar bé per això Hem de preocupar-nos per millorar la nostra competència comunicativa , Incrementar la nostra consciència sobre el que estem transmetent però també Sense oblidar-nos que a través d'un ús adequat del llenguatge no verbal estem Comunicant igual o inclús més.Durant l'experiència com a alumna me n'he adonat que el Mestre pot arribar a comunicar amb tan sols observar les seues pròpies Expressions facials, moviments corporals, entre altres. Per això com a futurs Docents tenim el repte de saber utilitzar d'una forma exemplar el llenguatge Tant verbal com no verbal i fer-los veure els nostres alumnes que importància Adquirix quan has de comunicar-teRespecte a l'ús del Llenguatge verbal i no verbal pense que ho he adquirit i utilitzat de forma Adequada tant en la llegenda com en la realització d'una activitat didàctica i A l'hora d'expressar-me en exposicions considere que l'ús dels dos és molt Important perquè així facilita el missatge que vull transmetre als alumnes. És Una forma de recolzar el que estàs dient, ho reforces amb el llenguatge no Verbal.

Entradas relacionadas: