Jocs unitat 4

Enviado por Soraya y clasificado en Otras materias

Escrito el en catalán con un tamaño de 3,85 KB

obser.joc dirigit:observar conductes induides i programades fins cer punt es considera necesaria x diagnosticar situacions com el progres aprenen. pot ser necesari x detectar o corregir algunes conductes o dificultats especifikes k previamen san manifestat duran joc llire,com falta relacio o interaccio o adaptacio social inadequada q es vol observar? kin objectiu preten amb el joc?aprenen vol afavor i kin ambit de desenv.es vol incidir +? kin tipus activi.plantejaran i com portaran la practica mitjan. joc llire,dirigit,aula, pati? kin material i recursos caldra? com organitzara els grups? kina manera es motivara infants xk viskin akestes activitat com joc? kina inform.registrara quan i com? aixo fara una reflexió i analisi. 2 nivells x guia ambit general: a)x poder recollir conductes propies del primer cicle b)x a observacio especifica del joc. indicadors: redactats de manera clara i univoca, son definits pel registre i deteccio informacio an incloure globalment el contest, persones i moments educatius, x tant son necesaris referents: 1adequacio programacio activi.ludikes, objectius,recursos,espais,etc 2ambit desenv.cal obervar en infant, psicomot,intelectual,afectivoemocial,social,grau interaccio.

consens ekip educatiu?xq?xq la metodo basada en el joc es eina fonamental en la base de e.i.,q afavoreix aprenentatge dins l'aula mitjançant activitats de manera ludica i atractiva xq els infants les viskin i passin be mentres aprenen espiral del joc:de Moyles diu k el joc pot començar setn lliure quan el nen escull com jugar i a k jugar,akest mateix joc es pot tornar diriit quan educador posa alguna norma o añadeix algo i  o complika, xro un cop an asimilita poder fer-la seva, llavors el joc torna a ser lliure ex:activitat: adkisicio llenguatge:canço,dies setmana cont. morals:joc de cooperacio cont.matematic:puzzle,joc heuristik creativitat:plastilina fang. k vol dir avaluacio element integrat dins actual sistema educatiu?element + del siste.educa. i es important xq dona info sobre les educadors i nens xq joc com marc adequat i natural,on es pot posar en practica avaluacio?xk a traves del joc p'odem veure infant tal com es akesta manera avualuarem sense k ell es doni compte xk observacio tecnico idonia?xq mentres observa el desenv del nen amb poc sabem com evoluacio i aixo permet avaluacio relaciona conceptes avauacio inicial,formativa i sumativa de C.Coll?inical es akella q es du a terme abans iniciar aprenen, formativa akella q sefectua cada dia en referencia a act.ludica de tots procesos del nen i sumativa es la final servix x saber el progresos del alumne ordenacio instruments observacio: 1diari 2anecdotari 2llista control 4escala valor numeric 5escala valor descriptiva diferents conductes educadors segons joc dirigit o lliure al pati o aula? si xk depenen tipus de joc on es faci els nens tenen conductes diferents. avantatges i inconvenients joc dirigit ala ora observar conductes espontanies? inconv:esta tot programat no son situacions natural i espontanies avant:q amb observ del joc dirigit podem veure conductes especifices i interesants x les educadores es pot fer enregistrament?kines condicions? kin permisos?si.procediment: 1demanar permis als pares(on i quan) 2explicar els nens la gravacio 3el dia de la grabacio sels torna a explicar 4reproduir el video xq els nens es vejin  factors q poden distorsionar informacio recollida en observació: 1distorsio q pot provocar interaccio de observador 2afecte d'halo o tendnecia a generalitzar avaluacio una persona a partir una determinada caracteristica,

Entradas relacionadas: