Iva tipus producte brut

Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología

Escrito el en catalán con un tamaño de 5,26 KB

“es bueno recordar que una tasa elevada de notoriedad constituye para la empresa un activo importante que a menudo se logra con los años y que exige inversiones publicitarias importantes y regulares” (Lambin ).

·   - Pretenen mesurar la capacitat dels anuncis per cridar l’atenció dels individus.

·     -Valorar el grau de coneixement i comprensió dels anuncis

· - i valorar la seva capacitat per ser recordats i transmetre el missatge que realment es desitja comunicar.

    - Són les següents

A)

Top of Mind: “És la primera Marca o Empresa citada per l’entrevistat quan se li sol·licita que nombri les diferents Marques d’una determinada categoria de productes o d’empreses que operen en un Sector, abans, durant o després de realitzar una campanya publicitària”.


Es tracta de la primera menció realitzada, de forma Espontània, pels entrevistats.

-Percentatge de persones que citen O nombren una determinada marca quan són preguntats per la primera marca que coneixen d’un producte o que els hi ve a la Ment.

b)Notorietat Espontània: “Es el percentatge de Persones capaces de citar, sense cap tipus de recolzament, una determinada Marca o empresa, independentment de la posició en que la esmentin”

c)Notorietat Suggerida: “És el percentatge de Persones que declaren conèixer una marca o empresa a partir d’una llista que se Li mostra a l’enquestat”

1)MESURES DE RECORDATORI DE L’ANUNCI

·     -L'objectiu d’aquestes tècniques és Determinar la intensitat de l’impacte D’un missatge a través de la capacitat de l'Audíència per a recordar-lo i Reconèixer-lo.

·    - El recordatori d’un missatge és Considerat una condició prèvia per Tal de que esdevinguin els efectes subsegüents, tals com: que desperti interès, Es formi una actitud, transmeti la idea desitjada, sigui entès, generi intenció De compra...

·   -Dins d’aquesta categoria de Tècniques cognoscitives basades en la memòria ens trobem amb un tipus de test àmpliament conegut, correlacionat i utilitzat en el mon publicitari:

El test de recordatori

·    -
Inconvenient del test basat en la memòria: únicament es aplicable als anuncis sobre els que l'entrevistat conserva un Record conscient, ja que al ser interrogat, aquest recorre a la seva memòria.

-Premisses en l’ús del test de Recordatori de l’anunci:

a) Es considera que l'eficàcia publicitària es major en la mesura en que produeix Més record, donat que és més probable que introdueixi canvis en la actitud i el Comportament desitjat.

b) Són test que mesuren alguna cosa relacionada amb l'eficàcia de l’anunci, ja que Si un anuncio es recorda bé i s'associa a la marca anunciada, tendirà a ser més Eficaç que un anuncio que ha impactat poc en la ment de l’individu.

c) Els resultats dels test de record proporcionen informació de caràcter objectiu Que ajuda als anunciants a reduir el risc vinculat a les seves decisions.

d) El record pot ajudar també a testar i comparar l’eficacia dels diferents mitjans De comunicació utilitzats en una determinada campanya.

Contingut del test de record:


·   -Es realitza mitjançant la selecció D’una mostra de persones a les que es sotmet a l’acció de certs anuncis, Sol·licitant-los-hi informació sobre allò que recorden de cada anunci.

·     .Dos tipus de record: Espontani (no assistit)   i     Suggerit (assistit)

Es verifica el recordatori al Voltant de

1)la categoria de Productes/serveis anunciada

2)la marca anunciada

3)les avantatges que reporta el producte/servei

4)les característiques de l’anunci

5)el missatge transmès


Entradas relacionadas: