Irakasleak: Umeen Hezkuntzan Oinarritutako Jarrera
Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio
Escrito el en vasco con un tamaño de 2,79 KB
IRAKASLEAK
- Umeen idazteko gogoa piztu behar du. Eta ume bakoitzak dakiena jakin behar du.
- Irakurketaren inguruan, giro afektiboa eta pizgarria sortu.
- Umeek zerbait ez dakitenean, irakasleak interbenitu, pistak eman, erreferentziak aholkuak… eman behar ditu. Erronka txikiak jarri behar dizkie haurrei
- Irakasleak ondo ezagutu behar ditu hizkuntzaren erabilerak , edozein momentutan erabili ahal izateko.
- Irakaslea jarrera hezitzailea du, aktiboa, gidatzailea, eredu emailea, tinkoa, parte hartzailea…
- Eskola oharretan adibidez, ideia eta testu argiak idatzi behar dira, berehala ulertzeko modukoak, eta jasoko duenaren arabera egokituko dugu (ikasleak, lankideak, lagunak...)
- Oharra idazteko orduan, adibidez, lehenengo zirriborro bat egingo da. Irakaslea haren laguntza eskainiko du eta bide zuzena zein den erakutsiko die ondo egin ahal izateko.
- Irakasleak galdera-erantzunen bitartez aurre-ezagutzak sendotzen eta birpasatzen ditu.
- Parte hartzea sustatzeko mezu motibagarriak erabiltzen ditu. Erantzunak eman beharrean horren inguruan hausnartzeko aukera ematen die, eta hauek erantzuten egokia bilatzen dute.
- Haurrek akatsak egiten dituztenean irakasleak agerian uzten ditu baina akatsak direla esan gabe, horrela hausnarketa sustatzen du. Eta autonomia lantzen dute
- Hau guztia egin ondoren, errepaso orokor bat egiten dute informazioa barneratzeko, errekapitulazioa deritzo.