Fitxa de prestació individual
Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 4,48 KB
TASQUES D’ATENCIÓ DE LES NECESSITATS DE LA LLAR:
actuacions destinades a executar o facilitar realització de tasques domèstiques i aspectes de la seguretat de la persona. Neteja de llar, fer llits, fer menjar, rentar roba,.. Han de fomentar participació a l’usuari i adquisició d’habilitats i hàbits necessaris per mantenir/incrementar autonomia.
SERVEIS DE TECNOLOGIES DE SUPORT I CURA (TELEALARMA I TELEASSISTÈNCIA):
durant 24h del dia al domicili mateix de persones que no reben servei d’atenció residencial.
DRETS I DEURES DE L’USUARI:
DRETS: intimitat, atenció individual i personal, ser escoltat, rebre servei òptim, ser informat de les modificacions, ser orientat amb diferents serveis.
DEURES: respectar professionals, respectar contracte acordat, notificar qualsevol canvi del contracte, respectar termini de pagament, facilitar prestació al servei.
ENTITATS QUE PRESTEN EL SAD:
3 models teòrics i administratius: PÚBLIC: (gestionat per entitats locals)
, MIXT: (gestionat per administració i executat per entitat), PRIVAT: (gestionat i executat per empresa/entitat o professionals privats).
ORGANITZACIÓ DEL SAD: estructura organitzativa (d’acord amb el volum i característiques, organigrama), 3 nivells d’organització (direcció, coordinació, equip multidisciplinari), s’ha de considerar (participació, paper de xarxes naturals d’atenció: família, atenció,...)
HABILITATS I QUALITATS PERSONALS:
responsabilitat, sensibilitat i delicadesa, empatia, consideració i respecte, habilitats comunicatives (iniciar o seguir conversa, expressar sentiments, fer i acceptar compliments, acceptar crítiques, admetre errors i disculpar).