Estudios de mercado e xestión administrativa de ventas
Enviado por Chuletator online y clasificado en Electricidad y Electrónica
Escrito el en gallego con un tamaño de 3,44 KB
Empresas especializadas en estudios de mercado
Realizan estudios de mercado.
Analizan todos os compoñentes que concorren nun determinado mercado.
Administracións públicas:
Asesoran ás empresas que actúan no ámbito xeográfico no que a administración pública ten competencia.
Medios de comunicación:
Analizan a actualidade mediante a sección de economía ou traballo de moitos xornais.
Tamén se pode acudir a publicacións especializadas, a programas de radio & TV con temas referentes á empresa ou páxinas web sobre economía.
Funcións de xestión administrativa de procesos de venda
Vendedores & representantes:
O propio vendedor ou representante asume a xestión administrativa dos documentos derivados da súa acción de vendas.
Ocórrese en empresas pequenas ou medianas con baixo volume de traballadores.
Administrativos do departamento de vendas
Destínase persoal administrativo para xestionar un alto volume de documentos & cartas, liberando de tarefas a vendedores & representantes.
Ocórrese en empresas medianas ou grandes con un alto volume de traballadores.
Planificación de vendas e obxectivos
Planificar: é o conxunto de decisións destinadas a asignar recursos para cumprir uns obxectivos establecidos nun período de tempo determinado.