Estudios de mercado e xestión administrativa de ventas

Enviado por Chuletator online y clasificado en Electricidad y Electrónica

Escrito el en gallego con un tamaño de 3,44 KB

Empresas especializadas en estudios de mercado

  • Realizan estudios de mercado.

  • Analizan todos os compoñentes que concorren nun determinado mercado.

Administracións públicas:

  • Asesoran ás empresas que actúan no ámbito xeográfico no que a administración pública ten competencia.

Medios de comunicación:

  • Analizan a actualidade mediante a sección de economía ou traballo de moitos xornais.

  • Tamén se pode acudir a publicacións especializadas, a programas de radio & TV con temas referentes á empresa ou páxinas web sobre economía.

Funcións de xestión administrativa de procesos de venda

  • Vendedores & representantes:

    • O propio vendedor ou representante asume a xestión administrativa dos documentos derivados da súa acción de vendas.

    • Ocórrese en empresas pequenas ou medianas con baixo volume de traballadores.

  • Administrativos do departamento de vendas

    • Destínase persoal administrativo para xestionar un alto volume de documentos & cartas, liberando de tarefas a vendedores & representantes.

    • Ocórrese en empresas medianas ou grandes con un alto volume de traballadores.

Planificación de vendas e obxectivos

Planificar: é o conxunto de decisións destinadas a asignar recursos para cumprir uns obxectivos establecidos nun período de tempo determinado.

Entradas relacionadas: