Enpresaren banaketa

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en vasco con un tamaño de 2,8 KB

3.GAIA

1 Empresa estrategia

Estrategia: Enpresa batek egin beharreko ekintzei eta ekintza horietarako erabil daitezkeen baliabideei buruz empresak har ditzakeen erabakien multzoari

Zuzendaritza estrategikoa:Estrategia baten edo estrategia multzo baten kudeaketa prozesua da empresa barruan.Empresaren zuzendaritzaren helburu nagusia empresaren arrakasta lortzea da, zein lehia posizioa hobetuz,zein antolakuntza mehatxatzen duten arazoak konponduz.

1.1. Estrategia mailak

Estrategia korporatiboak: Empresa helburu edo esparru globalarekin lotutako erabakiak hartzeaz arduratzen dira, jabeen edo kudeatzaileen espektatibak betetzeko, eta empresaren arlo guztien balioa handitzeko. Adibidez: Zer sektore hautatu zer tamania izan,zer produktu saldu,nola planifikatu epe luzerako hazkundea

Negozio estrategia: Alderdi jakin batzuekin lotuta daude,esate baterako empresaren produktuak bere merkatuan edo merkatu segimentuak lehiakorrak izateko elementuak zehaztea izan daiteke. Adibidez: Zer prezio ezarri,zer nolako eskaintzak egin,zer negozio lerro sustatu,zer finantzioatzio iturri izan,zer marketing estrategia erabili.

Estrategia operatiboak: Empresaren baliabideak efizientziaz kudeatzea lortu nahi da, dela sail batean,dela esparru orokorrago batean,empresaren antzat hartuta.Sailei edo arloei estrategia korportaiboen bat edo negozio estrategiaren bat lortzen laguntzea da helburua.

Adibidez: Nola aurreztu materialetan, nola egin errazago ekoizpen prozesu bat,nola lortu kredituak.

2.Balioa sortzea

Balioa sortz:Empresaren lehia posizioa hobetzen eragin dezakeen elementu bat da.

Lehia abantailak:Enpresak lehiakideen aldean posizioa hobea lortzeko eta hura sendotzeko garatu behar dituen barne ezagugarrien multzoa da.

Balio Katea:Tresna analitiko bat da, aukera ematen duena enpresa batek produktu edo zerbitzu bat ekoizteko edo saltzeko egiten dituen jarduera guztiak deskonposatu eta aztertzeko.Tresna hori baliatuz,jarduera bakoitzak azken produktuari zer balio eranstean dion azter daiteke,bai eta zer kostu dituen ere,eta horrez gain, lehia abantaila lortzeko iturriak zein diren identifikatzen da eta enpresaren garapenerako lehia estrategia egokienak zein diren ere zehatz daiteke

Entradas relacionadas: