Diferencia demanda de l’empresa, demanda del mercat i mercat potencial.
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 3,68 KB
Departament
comercial:
És l'encarregat de realitzar les activitats
Necessàries perquè els béns i serveis produits arribin fins al
Consumidor. Funcions: Anàlisi de mercat/Vendes/ Màrqueting
Mercat
:
Està format pel conjunt de comradors i venedors d'un dterminat
Producte. Tipus: mercat de competencia perfecta/mercat de competencia
Imperfecta
Demanda
Total:
és
La quantitat total de compres que es fan d’un producte en un
Període de temps determinat.
Demanda D’empresa:
és
La quantitat de compres que es fan d’un producte a una determinada
Empresa durant un període de temps determinat.
Demanda Potencial:
és
La suma dels consumidors de l’empresa, els consumidors de la
Competència i altres possibles consumidors del producte.
Estudi De mercat:
consisteix
A recopilar, elaborar i analitzar informació sobre l’entorn
General, la competència i el consumidor: Fases: Definició de
L'objectiu de la invest./ Disseny del model d'invest./Recollida de
Dades/Classificació i estructura de les dades/ Anàlisi i
Interpretació de les dades/Presentació dels resultats
Enquesta
formular
Una sèrie de preguntes als consumidors perquè les responguin
Observació
contemplar
La conducta dels consumidors i treure’n conclusions Experimentació
:
Provocar la conducta del consumidor per estudiar-ne les reaccions
Entorn Legal
:
Conèixer les lleis que regulen l’activitat econòmica de
L’empresa/ Entorn
Tecnològic:
Conèixer i aplicar les novetats tecnològiques/ Entorn
Social:
Conèixer els canvis que es produeixen en els consumidors/ Entorn
Econòmic:
Conèixer les perspectives econòmiques del país.
Competència:
és
El conjunt d’empreses que fabriquen o comercialitzen, en un mateix
Mercat, un mateix producte o servei.
Per Estudiar l'analisi De la competencia Hi ha que tenir en compte la localització Dels competidors, la recerca de la informació necessària I la comparació De la situació de la competència
Segmentació De mercats:
és la divisió de mercat en grups més o menys homogenis de
Consumidors, amb diferents necessitats, característiques o
Comportaments