Comunicació Comercial i Publicitat

Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio

Escrito el en catalán con un tamaño de 4,98 KB

Comunicació comercial

Informar: donar a conèixer un producte o una marca. -Persuadir: convèncer el públic objectiu perquè compri el producte. -Recordar: Reforçar la imatge i la fidelitat a la marca.

Comunicació comercial

Comunicació, crear, imatge, marca. Comunicació comercial, estimular, demanda. Pla de comunicació.

Pla de comunicació, document, pautes de la estratègia de comunicació, empresa.

El contingut del Pla de comunicació pretén: Determinar els objectius de comunicació de l’empresa. -Seleccionar el públic objectiu. -Establir les accions que es volen portar a terme i les eines que es faran servir. -Definir un calendario o cronograma. -Pressupostar cada una de les accions i eines necessàries. -Controlar i fer un seguiment del Pla de Comunicació.

Objectius de la publicitat:

Despertar el desig.

EN FUNCIÓ DE LA NATURALESA DE LA PUBLICITAT:

Telecinco amb les marques.

EN FUNCIÓ DEL TIPUS DE PRODUCTE:

Productes de consum, producte de consum, com una beguda, un producte de neteja, etc.

Publicitat de serveis: serveis, els de les companyies d'assegurances o empreses de telecomunicacions.

Publicitat de productes industrials:industrial, massius, específics.

El missatge publicitari: que, com, text, imatges, sons, símbols.Reflectir s'ofereix. L’eslògan. Eslògan. Mitjà publicitari, massiu, missatge. Suport publicitari, canal, 'anunci.

Característiques dels mitjans i suports publicitaris:

Televisió: Elevat. Imatge, so i moviment, elevada, públic. alt. Producció, elevat. cost, elevat.Premsa: Principal, escrit. diaris, revistes, suplements i premsa gratuita. Geogràfica. qualitat, demogràfica o socioeconòmica. Ràdio: Geogràfica i demogràfica. cost, baix. Suport visual, efectivitat, missatge. Cinema:Cost, baix. elevat, producció. Audiència. Publicitat exterior: Suports publicitaris. curts, imatge, missatge. cost, reduït. Missatge,  lloc. Publicitat en el lloc de venda: Establiments. Expositors, cartells, megafonia o projeccions audiovisuals. Acceptat, consumidor, decoració. Publicitat en Internet: Baix, accesible. Poca, quantitat. Al correu electrònic o pàgina web. Publicitat en el telèfon mòbil: Immediat, personalitzat, cost. Rebuig, receptor, sms o mms.

Característiques dels mitjans i suports publicitaris: Publicitat en el lloc de venda-- E Publicitat en Internet--G Ràdio-- A Premsa-- D Cinema-- C Publicitat exterior-- B Televisió--F Publicitat en el telèfon mòbil--H.

Fases d’una campanya publicitària:

Determinació dels objectius de la campanya. -Selecció del públic objectiu (grup de persones a les quals va dirigida, perfil).  -Estratègia creativa i estratègia de mitjans. -Fixació del pressupost. -Control de la campanya: Pretest (estudi de mercat abans de llançar la campanya i tracte de mesurar l’impacte que tindrà en el públic objectiu) i el Postest (és l’estudi que es porta a terme durant la campanya publicitària o una vegada que aquesta ha finalitzat).


Definicions:La Publicitat:El principal objectiu de la publicitat és estimular la demanda, incrementar  les vendes.Pretest: estudi de mercat abans de llançar la campanya i tracte de mesurar l’impacte que tindrà en el públic objectiu.

Entradas relacionadas: