Calcul tipus mig i tipus marginal

Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral

Escrito el en catalán con un tamaño de 4,41 KB

10. Quin és l’objectiu de la certificació dels proveïdors?


 L’objectiu d’aquest pas és aconseguir que el proveïdor faci la feina segons les pautes generalment establertes, d’acord amb el que proposen els anomenats sistemes de gestió de qualitat.  

11. Què és el lead time d’abastament?

Temps que es triga des que es fa la petició als proveïdors fins que la mercaderia arriba als magatzems.

12. Què és la negociació? I el seu objectiu?

 La negociació és l’art d’aconseguir avantatges mútues entre comprador i venedor sense crear hostilitat. Es tracta d’un procés d’aprenentatge. L’objectiu de la negociació és buscar oportunitats que puguin posicionar a l’empresa amb un avantatge competitiu.

13. Quines són les fases en les què es prepara l’estratègia de negociació amb els proveïdors?

En quin moment es donarà la informació? Quin tipus d’informació es posarà damunt la taula de negociació? Quin tipus d’informació no ha de ser desvetllada? Quins arguments s’utilitzaran? Com es presentaran? Quins arguments es preveu que presentarà l’altre part? Com es discutiran?

15. Quina és la regla més important de la negociació?


 La regla més important és que no s’ha de cedir res de manera gratuïta: si transigim en algun aspecte, serà a canvi d’alguna cosa.


16. Quina conducta no és recomanable a l’hora de plantejar la proposta?

El to de veu i les vacil·lacions poden Arrúïnar la proposta.

18. Quins són els Déu principis bàsics per a la resolució de conflictes? (cuadre)

1.- Els conflictes són una combinació de relacions personals, processos i idees.,

2.- Per poder trobar una solució, en primer lloc cal entendre el problema

3.- S’ha de dissenyar una estratègia i seguir-la atentament

4.- Cal desenvolupar bones relacions entre les empreses que participin en el projecte

5.- Les negociacions en la resolució dels conflictes comencen definint el problema

6.- Els participants en el procediment de gestió de conflictes han de col·laborar tant en el disseny del procediment com en la definició de la solució.

7.-Les solucions trobades s’han de basar en els nostres interessos, i no en les circumstàncies

8.-El procediment de gestió de conflictes ha de ser flexible

9.-Convé anticipar-se als problemes que puguin aparèixer en la negociació

10.- L’objectiu és treballar per solucionar els desacords, no aconseguir crear-ne de nous

19

JO GUANYO <->TU GUANYES



Entradas relacionadas: