Biomaquina humana

Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio

Escrito el en catalán con un tamaño de 3,68 KB

TRANSTOR DE L'ASPECTRE AUTISTA: Trastorns generalitzats del desenvolupament (TGD) conjunt de trastorns caracteritzats per alteracions greus en les habilitats per a la comunicació i per a la interacció social.

Inclou una gran heterogeneïtat de trastorns que, es coneixen com a trastorns de l’espectre autista (TEA)Característiques: Dificultat de barrejar-se amb altres nens.-Sordesa fictícia aparent.-Resistència a l’aprenentatge-No semblen tenir por de perills reals.-Resistència als canvis.-Comunicació per mitjà de gestos.

Etiologia de la discapacitat intel·lectual

-Genopaties. Malformacions congènites d’origen genètic.-Cromosomopaties. /Patologies causades per la variació del nombre de cromosomes que té la espècie humana./Embriopaties. Poden provocar lesions al SNC de l’embrió o fetus./Causes perinatals i neonatals. /Trastorn que comporti un patiment cerebral durant el part o postnaixement./-Factors postnatals precoços./ Trastorns metabòlics de presentació tardana.

Interveció educativa:

1- Conèixer els signes d’alerta

2- Determinar quin és el nivell de limitació tenint en compte les individualitats

3- establir com a objectiu principal: fomanetar al màxim les capacitats per afavorir l’autonomia

4- Informar a l’ EAP i treballar conjuntament amb l’equip i les famíies

5- A partir de la informació concreta de l’infant per preparar activitats motivadores i significatives

  • assegurar-se que l’infant ha entès les instruccions.

  • proporcionar els suports necessaris.

  • un cop acabat realitzar suports socials, elogs, felicitacions...


Entradas relacionadas: