Biomaquina humana
Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio
Escrito el en catalán con un tamaño de 3,68 KB
TRANSTOR DE L'ASPECTRE AUTISTA: Trastorns generalitzats del desenvolupament (TGD) conjunt de trastorns caracteritzats per alteracions greus en les habilitats per a la comunicació i per a la interacció social.
Inclou una gran heterogeneïtat de trastorns que, es coneixen com a trastorns de l’espectre autista (TEA)Característiques: Dificultat de barrejar-se amb altres nens.-Sordesa fictícia aparent.-Resistència a l’aprenentatge-No semblen tenir por de perills reals.-Resistència als canvis.-Comunicació per mitjà de gestos.
Etiologia de la discapacitat intel·lectual
-Genopaties. Malformacions congènites d’origen genètic.-Cromosomopaties. /Patologies causades per la variació del nombre de cromosomes que té la espècie humana./Embriopaties. Poden provocar lesions al SNC de l’embrió o fetus./Causes perinatals i neonatals. /Trastorn que comporti un patiment cerebral durant el part o postnaixement./-Factors postnatals precoços./ Trastorns metabòlics de presentació tardana.
Interveció educativa:
1- Conèixer els signes d’alerta
2- Determinar quin és el nivell de limitació tenint en compte les individualitats
3- establir com a objectiu principal: fomanetar al màxim les capacitats per afavorir l’autonomia
4- Informar a l’ EAP i treballar conjuntament amb l’equip i les famíies
5- A partir de la informació concreta de l’infant per preparar activitats motivadores i significatives
assegurar-se que l’infant ha entès les instruccions.
proporcionar els suports necessaris.
un cop acabat realitzar suports socials, elogs, felicitacions...