Bi aldiko motorra
Enviado por Chuletator online y clasificado en Tecnología Industrial
Escrito el en vasco con un tamaño de 12,9 KB
BI ALDIKO EZTANDA MOTORRA:Lau aldikoarekiko desberdintasunak:Sarrera eta iheseko balbularik ez, horren ordez lunbrerak
Karterra eta zilindrora komunikatzen dituen irekiune bat dago.TransferentzilunbreraPistoiak zilindroan mugitzean lunbrerak ireki eta itxi egiten dituFuntzionamendua:SarreraKonpresioa
: Pistoia gora igotzen da. Erregaia sartzen da eta
aldi berean lehendik zegoen nahasketa konprimitu egiten da.spantsioihesa: Eztandaren ondorioz pistoia behera jaisten da etaerrekuntza gasak irten egiten dira. Aldi berean mugimenduak erregaiberria gora igotzen du karterretik transferentzia lunbreratikerrekuntzaganbarara.Abantailak: Fabrikatzeko errazagoa. Sinpleagoa, ez du espeka ardatzik ezta banaketa uhalik Ez du balbularikPotentzia handiagoa.
Lan erabilgarria bira guztietan, besteak bitik behin Transmisio atalek hobeto funtzionatuesabantailak Errendimendu mekaniko txikiagoa. Karterrik ez duelako Funtzionamendu tenperatura handiagoa Higadura handiagoa. Oliorik ez duelako Nahasteak kutsadura handiagoaAplikazioak: Motor txikiak, merkeagoak eta itsasontzi handietan
LAU ALDIKO EZTANDA MOTORRA:Barne errekuntzako motorra daFuntzionamendua: L au etapatanSarrera: Pistoa goitik behera jaisten da birabarkiak eraginda eta aldiberean erregaia eta airea sartzen dira. Pistoia beheraino iristeansarrera balbula itxi egiten da.Konpresioa: Birabarkiak eraginda pistoia goraino igotzen danahasteakonprimituzEspantsioa: Bujiak txinparta sorrarazten du eta eztanda gertatzena. Presioa handitu egiten da eta pistoia beheraino bultzatzen du lanerabilgarria eginez.Ihesa: Pistoia berriro gora igotzen da erretako gasak kanporabultzatuz, Ihes balbula zabalik