Bi aldiko motorra

Enviado por Chuletator online y clasificado en Tecnología Industrial

Escrito el en vasco con un tamaño de 12,9 KB

BI ALDIKO EZTANDA MOTORRA:Lau aldikoarekiko desberdintasunak:­Sarrera eta iheseko balbularik ez, horren ordez lunbrerak
­Karterra eta zilindrora komunikatzen dituen irekiune bat dago.­Transferentzilunbrera­Pistoiak zilindroan mugitzean lunbrerak ireki eta itxi egiten dituFuntzionamendua:Sarrera­Konpresioa
: Pistoia gora igotzen da. Erregaia sartzen da eta
aldi berean lehendik zegoen nahasketa konprimitu egiten da.spantsio­ihesa: Eztandaren ondorioz pistoia behera jaisten da etaerrekuntza gasak irten egiten dira. Aldi berean mugimenduak erregaiberria gora igotzen du karterretik transferentzia lunbreratikerrekuntzaganbarara.Abantailak:­ Fabrikatzeko errazagoa. Sinpleagoa, ez du espeka ardatzik ezta banaketa uhalik­ Ez du balbularikPotentzia handiagoa.
Lan erabilgarria bira guztietan, besteak bitik behin
­ Transmisio atalek hobeto funtzionatuesabantailak Errendimendu mekaniko txikiagoa. Karterrik ez duelako­ Funtzionamendu tenperatura handiagoa­ Higadura handiagoa. Oliorik ez duelako­ Nahasteak kutsadura handiagoaAplikazioak: Motor txikiak, merkeagoak eta itsasontzi handietan

LAU ALDIKO EZTANDA MOTORRA:Barne errekuntzako motorra daFuntzionamendua: L au etapatanSarrera: Pistoa goitik behera jaisten da birabarkiak eraginda eta aldiberean erregaia eta airea sartzen dira. Pistoia beheraino iristeansarrera balbula itxi egiten da.Konpresioa: Birabarkiak eraginda pistoia goraino igotzen danahasteakonprimituzEspantsioa: Bujiak txinparta sorrarazten du eta eztanda gertatzena. Presioa handitu egiten da eta pistoia beheraino bultzatzen du lanerabilgarria eginez.Ihesa: Pistoia berriro gora igotzen da erretako gasak kanporabultzatuz, Ihes balbula zabalik

Entradas relacionadas: