Barrokoa musika

Enviado por Chuletator online y clasificado en Música

Escrito el en vasco con un tamaño de 3,63 KB

Soinua

Zer da? Gorputz baten aldizkako mugimendu batek eragiten dituen dardarak dira. Airean uhin moduan hedatzen dira eta gure garunak soinu gisa hautematen du.
Soinu-dardarak bi motatakoak:
Aldizkakoak eta erregularrak: musika-tresnak sortzen dituztenak
Ez-aldizkakoak eta irregularrak: zaratak direlakoak
Naturak soinu-adierazpen ugari eskaintzen dizkigu bere lau elementuen bitartez: ura (euria), sua (sumendiak), haizea (trumoia) eta lurra (lurrikarak). Gure zibilizazioko aurrerapen teknikoek ekarri dituzten bestelako soinu eta zaratak (etxetresna elektrikoak).
Entzumena lantzeko jarduerak:
-Entzunaldia: Musikaren prozedura didaktiko honen bidez, haurrak entzuen eta egiten duen musikaren balioztatzea lortu nahi da.

-Margolan musikala:

Musika

Lan batean oinarrituz eta musikak adierazten duenaren arabera marrazkiak, irudiak eta abar egitea. Haurraren sormena, irudimena eta fantasia lantzeko modu ona da.

-Musikograma: Musika lan baten irudikapen grafikoa da, partitura bat izango balitz bezala baina guk aukeratutako ikur eta sinboloez egina. (Kotxeak, barkuak...)
-Ipuin musikala
-Forma musikala: Musika lan bat egituratzeko era desberdinak daude: Forma mota sinplea A /Errepikakorra AAA/ Kanona A… / A… / A… /“Lied” AABA/ “Rondó” ABACADA
Musika-hezkuntzak bizitzarako garrantzitsuak diren hainbat gaitasunen garapena bultzatzen du:
-Irudimen sortzailea, sormena eta inprobisazioa.
-Komunikazio eta gizarteratzeko ahalmena.
-Pertzepzioa, entzumena eta entzumen-oroimena.
-

Adierazpena


-Psikomotrizitatea eta gaitasun psikomotorea.

-Sentikortasuna, hezkuntza estetikoa eta iritzi kritikoa.

Entradas relacionadas: