Antolakuntza-funtzioa

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en vasco con un tamaño de 4,13 KB

  • ADMINISTRAZIO PROZESUA:


    enpresaren xedeak eta helburuak lortzeko betetzen dituen funtzioen eta jardueren multzoari deritzo (Plangintza, Antolakuntza, Kudeaketa, Kontrola)
  • PLANGINTZA egitea da  helburu batzuk ezarri eta horiek lortzeko estrategiak zehaztea, enpresaren politika zehaztea eta erabakiak hartzeko irizpideak finkatzea, helburuak lortzeo helburuarekin.

  • Planak izan behar dira: Errealistak - Lehentasunak ezarri - Ahalik eta ustekabe gutxien

  • ANTOLAKUNTZA:


    zer egin erabaki, erantzukizuna diseinatu eta aginte maila ezartzean datz
    • Antolakuntza funtzioaren etapak:


      aginteen hierarkia - pertsona bakoitzaren funtzioak ezarri - noren esana bete behar den ezarri - komunikazo bideak ezarri
    • Komunikazioa enpresan:


      komunikazio bertikala: gorakoa eta beherakoa - komunikazio horizontala
  • Lanaren  antolakuntza zientifikoaren eskola

    • Taylor:


      Lana arrazionaldu - Denbora galduak desagerrarazi - Bulego tekniko bat: lanak antolatu - Zereginak diseinatu - Funtzioak espezializatzea - Nagusi bat baino gehiago - Soldata pizgarriak
  • Lanaren monotonia

    • Fayol:


      Lanaren banaketa - Hierarkia - Aginte bakarra - Sarien banaketa - Aginte-erantzukizunaren arteko oreka
  • Giza harremanen eskola

    • Mayo:


      Lana gizatiago bihurtu - Pizgarri materialak eta beste motatakoak - Langileari kasu egin

Entradas relacionadas: