Hezkuntza eta Gizarte Teoria Klasikoak: Durkheim, Weber, Marx
Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras materias
Escrito el en vasco con un tamaño de 5,44 KB
Hezkuntza eta Gizarte Teoria Klasikoak
Émile Durkheim: Hezkuntza eta Gizarte Kohesioa
Émile Durkheim (Frantzia, 1858-1917) hezkuntza gizartearen egonkortasuna eta kohesioa lortzeko tresna funtsezko gisa ulertu zuen. Bere ikuspegi funtzionalistaren arabera, gizartearen egonkortasuna eta ordena soziala gizarte kohesionatu baten bidez bakarrik lortzen direla defendatu zuen. Horregatik, hezkuntzak funtzio garrantzitsua betetzen zuela adierazi zuen, belaunaldi berriak gizartearen arau, balio eta sinboloak barneratzeko eta, horrela, gizartea homogeneizatzeko.
Durkheimek hezkuntza ez zuela ikusten giza gaitasunak garatzeko tresna gisa, Rousseau edo Kant bezalako pentsalarien ikuspegi idealisten aurka. Hauek hezkuntza gizakiaren naturaren parte bezala... Continuar leyendo "Hezkuntza eta Gizarte Teoria Klasikoak: Durkheim, Weber, Marx" »