Guia sobre Estratègies de Programació Televisiva
Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,55 KB
Estratègies de Programació Televisiva
Power programming: oferir un programa fort per fer la competència al programa fort de l’altra cadena. Es lluita pel mateix perfil d’audiència. Ex. La sèrie de Merlí front a una sèrie de Tele-5.
Contraprogramació (counter programming): oferir una alternativa diferent al programa fort de la competència. Es busca un altre perfil d’audiència. Ex. Oferir una pel·lícula romàntica enfront de la final de la Champions.
Long form: programa seriat que es fa un especial més llarg de l’habitual en la mateixa franja. Ex. Especial de Nadal.
Front loading: programa especial on es convida a algun/s famós/os per atraure puntualment més audiència. Ex. Plats bruts, el capítol de Tinc talent es va convidar... Continuar leyendo "Guia sobre Estratègies de Programació Televisiva" »