Gestió de la Recepció de Vehicles al Taller: Guia Completa
Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 6,68 KB
GESTIÓ DE LA RECEPCIÓ DE VEHICLES
5.1 ATENCIÓ AL CLIENT I ELABORACIÓ DE DOCUMENTACIÓ TÈCNICA
L'assessor de servei, el recepcionista o, en defecte, el cap de taller, han de realitzar una intervenció de qualitat des del primer moment en què es genera la relació entre el client i el taller, ja que d'aquest fet en dependrà la generació d'hores de M.O. amb el seu respectiu benefici econòmic, sempre que la part tècnica quedi resolta a la primera.
5.1.1 Fulles de Treball
Un protocol per a la presa de dades d'un client ha de tenir un sentit i un ordre; per això, no es poden prendre dades del client de manera aleatòria. Primer es pot prendre el NIF, després el nom, el domicili, la localitat, el telèfon, etc.
Prendre les dades del client... Continuar leyendo "Gestió de la Recepció de Vehicles al Taller: Guia Completa" »