Gestió del Producte en Màrqueting: Definició, Cicle de Vida i Marca
Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Francés
Escrito el en catalán con un tamaño de 6,37 KB
Definició i Gestió del Producte en Màrqueting
La definició de les característiques del producte és l'etapa més important en el procediment de màrqueting.
Concepte de Producte
Un producte és un bé material o servei, ofert per l'empresa per satisfer la demanda.
Quines són les expectatives del consumidor? Quins són els motius de compra? Quines utilitats busca?
El màrqueting s'interessa per la percepció que té el consumidor del producte i no pel producte en si mateix. La visió del consumidor és objectiva (mira els beneficis del producte per a ell) i subjectiva (mira altres elements que tenen una dimensió sensorial).
Evolució del Concepte de Producte
El concepte de producte pot conèixer diferents transformacions amb el temps. L'empresa... Continuar leyendo "Gestió del Producte en Màrqueting: Definició, Cicle de Vida i Marca" »