Estratègies de Preus: Tipus i Aplicacions
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 7,04 KB
Estratègies Diferencials
Aquestes estratègies busquen augmentar les vendes adaptant-se a diferents situacions del mercat.
- Preus Fixos i Variables: S'aplica a productes similars a la competència. Per exemple, Pepsi i Coca-Cola. És una discriminació de preus, on el mateix producte es ven a preus diferents segons el dia o l'època.
- Descompte per Quantitat (Ràpels): Descompte per la compra de grans quantitats o en assolir una quantitat fixada. El descompte el fa el proveïdor.
- Pagament Immediat: S'aplica un descompte per pagar el producte al moment.
- Aplaçament de Pagament: Permet ajornar el pagament d'un producte.
- Descomptes Aleatoris (Ofertes): Ofereixen un descompte sense que el client ho sàpiga prèviament. Per exemple, ofertes llampec. L'