Guia Completa de la Publicitat: Característiques, Tipus i Objectius
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en
catalán con un tamaño de 3,58 KB
Característiques Essencials de la Publicitat
La publicitat moderna es defineix per diverses característiques clau que la fan una eina poderosa i complexa:
Persuadir
Publicitat que no tan sols vol informar, sinó que també vol convèncer. Per això, busca donar arguments als consumidors.
Econòmica
L'empresa vol beneficis i necessita vendre. Cal donar-se a conèixer. Ho farà buscant satisfer les necessitats dels consumidors, creant-ne de noves i/o fidelitzant-los. El preu de la publicitat acaba revertint en el producte/servei que paga el consumidor.
Substitutiva
Manipula la visió de la realitat. Es presenta el producte amb unes característiques que realment no té.
Estereotipada
Tendeix a unificar gustos, hàbits i comportaments.
Desproblematitzadora
Presenta... Continuar leyendo "Guia Completa de la Publicitat: Característiques, Tipus i Objectius" »
español con un tamaño de 4,18 KB
vasco con un tamaño de 6,4 KB