Documentació Jurídica i Comptable de l'Empresa
Enviado por Chuletator online y clasificado en Derecho
Escrito el en catalán con un tamaño de 7,06 KB
1. Documents Societaris
1.1 Convocatòries
Són escrits que convoquen els membres de la societat a activitats comunes com reunions o juntes. S'ha d'informar del lloc, dia, hora i ordre del dia.
1.2 Actes
Documents que deixen constància oficial del que s'ha tractat i acordat en una junta. Les actes més utilitzades són les del Consell d'Administració i les de la Junta d'Accionistes. El secretari redacta, autoritza i dóna fe del contingut. S'utilitza un llenguatge formal però senzill.
Les actes s'han de transcriure en un llibre d'actes, legalitzat prèviament pel Registrador Mercantil.
Estructura de les actes:
- Encapçalament
- Assistents
- Ordre del dia
- Tancament
- Peu
1.3 Llibres del Registre
Exigits pel Codi de Comerç:
- Totes les empreses: Llibre d'inventaris