Venda, negociació i servei al client

Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones

Escrito el en catalán con un tamaño de 927,71 KB

RA2

QVz2oqIiIiIiIiIiIj8T2K3jzKZveWMO2KZVEq4ySCmnBIR+RvBn3IqOkpMOSUiIiIiIiIiIvI3Q2NjExKJZMLfxUBgIiIiIiIiIiIiIiIiIiJT8H8BuX7jv9yrJmkAAAAASUVORK5CYII=

8DRuKWMV1kEYEAAAAASUVORK5CYII=

Característiques de la venda:

  • La venda implica persuadir a un client perquè compri un producte o servei.
  • Els objectius de la venda són generar ingressos i obtenir beneficis.
  • La venda és un procés enfocat a un producte o servei específic, sense perdre mai de vista el prospecte.
  • En la venda, el venedor té un paper actiu en el procés i el controla.

Característiques de la negociació:

  • La negociació implica arribar a un acord amb una altra part per satisfer les necessitats de totes les parts involucrades.
  • Els objectius de la negociació són el benefici mutu i la creació de relacions a llarg termini.
  • La negociació pot involucrar múltiples temes i preocupacions més enllà d'un producte o servei.
  • En la negociació, totes les parts tenen un paper actiu en el procés i influeixen en les condicions.

RA3

QUEIXA, RECLAMACIÓ I SUGGERÈNCIA

  1. SUGGERÈNCIA: Manifestació verbal o escrita a la que el client recomana a l'empresa (venedora) algun canvi o proposta de millora.
  2. QUEIXA: Expressió verbal o escrita del client deguda a la seva insatisfacció per la prestació incorrecta del servei per part de l'empresa que l'ha realitzat.
  3. RECLAMACIÓ: Manifestació escrita a la que el client sol·licita algun tipus d'indemnització o compensació pel perjudici econòmic que hagi suposat un servei (o producte) deficient.

wnnDV0ZaCESbrX41y_v3mS-Y2-So8daxejH_3U-BPvMmhMe7BZOgxXA1Xi3AaviwK48Q7byP5Kalktyin4cTGjK9SMe94uZXl65Lg43KfLdqvKkuoT2ZylaL0xEriMeIhecQwPZgSgnGFbQdaPnK4f-HkQ=s2048

D0QPHaqOIV9BAAAAAElFTkSuQmCC

Entradas relacionadas: