Tipus Test: Assegurances i Plans de Pensions

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en catalán con un tamaño de 5,38 KB

Preguntes i Respostes

A les primes entregades en un pla de jubilació: garanteix rendibilitat mínima anual.

El robatori és un risc de caràcter: material

En l'assegurança de caució el prenedor és sempre: el causant del sinistre o deutor

En el segur de vida el rescat significa que l'assegurat: cancel·la el segur i recupera el capital acumulat

En l'assegurança de transport terrestre la llei obliga a indemnitzar per danys que puguin sofrir les mercaderies transportades

En els segurs de vida per cas de mort: assegurat i beneficiari no poden ser la mateixa persona

En els següents danys: existeix una relació directa entre dany i prestació

En els segurs personals la presentació es valora en base al dany: per anticipat

En els segurs de vida la persona la vida de la qual està coberta pel segur es denomina: assegurat.

En els segurs de vida per cas de supervivència el beneficiari percebrà el capital o la renda: si l'assegurat sobreviu a una data determinada.

El característic del segur d'accidents és que es produeixi una lesió corporal que deriva d'una causa que ha de ser: externa, violenta, sobtada i aliena a la voluntat de l'assegurat.

Els accidents causats per un fet extraordinari els indemnitza: Consorci de Compensació d'Assegurances.

En l'assegurança de malaltia la prestació que rep l'assegurat és: quantitat en metàl·lic.

En l'assegurança d'assistència sanitària les prestacions que rep l'assegurat són: percepció d'assistència mèdica, hospitalària i quirúrgica.

En el segur de vida per cas de mort l'assegurador pagarà al beneficiari un capital: a la mort de l'assegurat. Els riscos que amenacen les coses són: materials

Els elements que integren el concepte del risc són: possibilitat, incertesa, aleatorietat i necessitat patrimonial.

El termini màxim que té l'assegurat per comunicar el sinistre a l'asseguradora és de: 7 dies

En el reassegurat es dóna una de les següents característiques: El prenedor descarrega tot el seu risc en un assegurador i és aquest qui cedeix part d'ell a un altre assegurador.

En un pla de jubilació: no és necessari esperar a l'edat de jubilació per rebre la prestació

És característica del contracte d'assegurança ser aleatori, la qual cosa vol dir que: només l'assegurador assumeix el risc de pèrdua o benefici

Els elements personals del contracte són: assegurador, prenedor, assegurat i beneficiari.

Els elements fonamentals del segur són essencialment: pòlissa, proposició i oferta

Els contractants són elements personals i es denominen: assegurador i prenedor

El contingut de la pòlissa d'assegurança haurà de coincidir amb: proposició del segur acceptada pel prenedor

Els plans de pensions només cobreixen: jubilació, invalidesa i defunció

El deure de declarar el risc imposat al prenedor abans de la conclusió del contracte d'acord amb el qüestionari que se sotmeti a l'assegurat l'obliga a declarar aquest: totes les circumstàncies per ell conegudes que puguin influir en la valoració del risc.

En els plans de jubilació: el beneficiari fixa lliurement l'edat per al cobrament de la prestació.

El tipus de gravamen d'IVA al qual estan subjectes totes les operacions d'assegurança és: no estan subjectes a retenció

En el segur d'incendis: l'obligació de l'assegurador d'indemnitzar neix si l'incendi s'origina per cas fortuït.

Els plans de jubilació són un segur de: vida

Els segurs de responsabilitat civil són: Segurs patrimonials

Els diners d'un fons de pensions es pot invertir en: títols de renda fixa, variable.

Els plans de pensions: complementen les prestacions de la Seguretat Social per jubilació, mort o invalidesa.

Els unit linked són: segurs de vida

Els drets consolidats d'un pla de pensions: es poden fer efectius per trasllats a altres plans de pensions.

Els plans de pensions es caracteritzen perquè: no poden ser embargats

El promotor podrà realitzar aportacions en els plans de pensions de: sistema de treball

Els plans de pensions que combinen la quantitat d'aportació i la quantia de la prestació es denominen: mixtos.

Els unit linked són: segurs de vida que no garanteixen rendibilitat.

Les entitats asseguradores poden adoptar la forma jurídica de: societat anònima.

L'assegurança d'accident no cobrirà mai: danys causats per esports de risc

L'assegurança de transport terrestre la podrà contractar: el comissionista del transport

L'activitat asseguradora és supervisada per: Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions.

Entradas relacionadas: