Tipus de recerca i processos d'aprenentatge
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,51 KB
Recerca experimental
Experimental pur: hi ha una manipulació intencional, un major control i validesa, hi trobem varis grups determinats aleatoritzats.
Quasi experimental: es basen en 2 grups no aleatoritzats i que no tenen equivalència final.
Pre experimental: no tenen una equivalència incial i fan servir un control mínim.
Recerca no experimental
Permeten comparar resultats i establir valors de normalitat, no es provoquen en el laboratori i observen el fenomen en el seu context.
Transversals: indaguen en la incidència i els valors en que es manifesta una o mes variables, poden ser descriptius o correlacionals.
Longitudinals: analitzen els canvis del temps en punts oo periodes.
Procés d'aprenentatge
Procés aprenentatge | Procés ensenyament |
---|---|
Associació destimuls | Adecuar les condicions de la pràctica |
Associació de conseqüències | Incrementar el feedback |
Imitació | Mostrar l'habilitat |
Convivència | Donar pautes |
Reflexió | Fer reflexionar |
Procés d'aprenentatge
Procés aprenentatge | Procés ensenyament |
---|---|
Associació destimuls | Adecuar les condicions de la pràctica |
Associació de conseqüències | Incrementar el feedback |
Imitació | Mostrar l'habilitat |
Convivència | Donar pautes |
Reflexió | Fer reflexionar |
Procés d'aprenentatge
Procés aprenentatge | Procés ensenyament |
---|---|
Associació destimuls | Adecuar les condicions de la pràctica |
Associació de conseqüències | Incrementar el feedback |
Imitació | Mostrar l'habilitat |
Convivència | Donar pautes |
Reflexió | Fer reflexionar |
Procés d'aprenentatge
Procés aprenentatge | Procés ensenyament |
---|---|
Associació destimuls | Adecuar les condicions de la pràctica |
Associació de conseqüències | Incrementar el feedback |
Imitació | Mostrar l'habilitat |
Convivència | Donar pautes |
Reflexió | Fer reflexionar |