Tipus de recerca i processos d'aprenentatge

Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,51 KB

Recerca experimental

Experimental pur: hi ha una manipulació intencional, un major control i validesa, hi trobem varis grups determinats aleatoritzats.

Quasi experimental: es basen en 2 grups no aleatoritzats i que no tenen equivalència final.

Pre experimental: no tenen una equivalència incial i fan servir un control mínim.

Recerca no experimental

Permeten comparar resultats i establir valors de normalitat, no es provoquen en el laboratori i observen el fenomen en el seu context.

Transversals: indaguen en la incidència i els valors en que es manifesta una o mes variables, poden ser descriptius o correlacionals.

Longitudinals: analitzen els canvis del temps en punts oo periodes.

Procés d'aprenentatge

Procés aprenentatgeProcés ensenyament
Associació destimulsAdecuar les condicions de la pràctica
Associació de conseqüènciesIncrementar el feedback
ImitacióMostrar l'habilitat
ConvivènciaDonar pautes
ReflexióFer reflexionar

Procés d'aprenentatge

Procés aprenentatgeProcés ensenyament
Associació destimulsAdecuar les condicions de la pràctica
Associació de conseqüènciesIncrementar el feedback
ImitacióMostrar l'habilitat
ConvivènciaDonar pautes
ReflexióFer reflexionar

Procés d'aprenentatge

Procés aprenentatgeProcés ensenyament
Associació destimulsAdecuar les condicions de la pràctica
Associació de conseqüènciesIncrementar el feedback
ImitacióMostrar l'habilitat
ConvivènciaDonar pautes
ReflexióFer reflexionar

Procés d'aprenentatge

Procés aprenentatgeProcés ensenyament
Associació destimulsAdecuar les condicions de la pràctica
Associació de conseqüènciesIncrementar el feedback
ImitacióMostrar l'habilitat
ConvivènciaDonar pautes
ReflexióFer reflexionar

Entradas relacionadas: