Tipus de mercats i estratègies de segmentació
Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 1,82 KB
Explica breument els tres tipus de mercats de competència imperfecta
Monopoli: hi ha un sol venedor i molts compradors d'un únic producte.
Oligopoli: hi ha pocs venedors i molts compradors de productes molt similars.
Competència monopolista: hi ha un gran nombre de compradors i de venedors d'un producte diferenciat (no homogeni).
Explica breument en què es diferencien un mercat lliure i un mercat intervingut
Mercat Lliure hi ha llibertat per operar al mercat i en el Mercat Intervingut hi ha una autoritat que fixa els preus, la quantitat a produir, o ambdues coses.
Pels seguents productes indica de quin tipus són
Taula: consum duradors
Turisme: serveis
Sabó: consum fungible
Camió: consum duradors
Paper oficina: consum fungible
Ampolla d'aigua: consum fungible
Finances: serveis
Sacs de farina: industrials
Pantalons: consum duradors
Barra de pa: consum fungible
A quina etapa del seu cicle de vida es troben els següents productes
Mobiliari de menjador: Maduresa
Discos Compactes (CD): Declivi o saturació
Cotxes Hibrids: Creixement
Viatges en coet a l'estació espacial: Introducció o llançament
Indica quina estratègia de segmentació s'ha aplicat a cada un dels seguents casos
a) Diferenciada
b) Concentrada
c) Indiferenciada
d) Diferenciada
e) Concentrada