Tipus de mercats i estratègies de segmentació

Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones

Escrito el en catalán con un tamaño de 1,82 KB

Explica breument els tres tipus de mercats de competència imperfecta

Monopoli: hi ha un sol venedor i molts compradors d'un únic producte.

Oligopoli: hi ha pocs venedors i molts compradors de productes molt similars.

Competència monopolista: hi ha un gran nombre de compradors i de venedors d'un producte diferenciat (no homogeni).

Explica breument en què es diferencien un mercat lliure i un mercat intervingut

Mercat Lliure hi ha llibertat per operar al mercat i en el Mercat Intervingut hi ha una autoritat que fixa els preus, la quantitat a produir, o ambdues coses.

Pels seguents productes indica de quin tipus són

Taula: consum duradors

Turisme: serveis

Sabó: consum fungible

Camió: consum duradors

Paper oficina: consum fungible

Ampolla d'aigua: consum fungible

Finances: serveis

Sacs de farina: industrials

Pantalons: consum duradors

Barra de pa: consum fungible

A quina etapa del seu cicle de vida es troben els següents productes

Mobiliari de menjador: Maduresa

Discos Compactes (CD): Declivi o saturació

Cotxes Hibrids: Creixement

Viatges en coet a l'estació espacial: Introducció o llançament

Indica quina estratègia de segmentació s'ha aplicat a cada un dels seguents casos

a) Diferenciada

b) Concentrada

c) Indiferenciada

d) Diferenciada

e) Concentrada

Entradas relacionadas: