Telelaguntza: Gida Osoa eta Ohiko Galderak
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en vasco con un tamaño de 3,6 KB
- Komunikazio-protokoloa operadoreek alarmak kudeatzeko eta erabiltzaileak artatzeko erabiltzen duten prozedura da. GEZURRA
- Etxeko terminalaren bolumena etxean erregulatu behar da. GEZURRA
- Alarma-deiak lehentasuna du beste dei guztien aurrean. EGIA
- Erabiltzaileak behar izanez gero bere etxetik alarma-deia etengo du. GEZURRA
- Etxeko terminala instalatzeko 3 gomendioak:
- Ez da kokatu behar zarata egiten duen etxetresnen ondoan.
- Ez da kokatu behar bero-iturrien ondoan.
- Ez da kokatu behar hezetasuna dagoen tokietan.
- UKUa ez da eraman behar lepoan zintzilikatuta, itotzeko arrisku handia duelako. GEZURRA
- Zein da geolokalizazio-sistemen helburu nagusia?
Hondatze kognitiboa duten pertsonei, zaintzaileei eta senideei autonomia handiagoa ematea eta guztion bizi-kalitatea hobetzea.
- Geolokalizazioaren funtzionamenduari dagokionez, gailua era pertsonalizatuan programatzen da, eta, batez ere, bi erreferentzia programatuko dira. Zeintzuk dira?
Arrisku-guneak eta gune seguruak.
- Zein kasutan piztu daiteke geolokalizazio-dispositiboaren alarma?
* Gune segurutik ateratzeagatik.
* Arrisku-gunean sartzeagatik.
* Azelerazioarengatik.
* Erabiltzaileak sakatzeagatik.
- Idatzi telemedikuntzak eskaintzen dituen zerbitzu batzuk:
* Telekontsulta eta etxean egindako diagnostikoa.
* Telemonitorizazioa.
* Etxeko telekontrola.
* Operazio ondorengo etxeko telekontrola.
- Komunikazio-protokoloa eta arreta-protokoloa:
Lehenengoa sistemaren alderdi teknologikoa da, eta bigarrena, alarma pizten denean erabiltzailea artatzeko abiatzen den prozedura.
- Gailu txikia eta arina da, eta botoia sakatuz gero, alarma-seinalea (irrati-seinalearen bidez) terminalera bidaltzen du. Pertsona erabiltzaileek, etxe barruan daudenean, beti soinean eraman behar dute. Zertaz ari gara?
URRUTIKO KONTROL UNITATEA
- Telelaguntza aurreratuak xede soziala du, hau da:
ERABILTZAILEA TEKNOLOGIA BERRIETAN TREBATZEA, EZAGUTZA SUSTATZEA, EGOKITZAPENA ERRAZTEA.
-
Arreta-taldea: arreta-zentroan lan egiten duen taldea, telefonoaren bidez erabiltzaileei arreta ematen diena.
Esku-hartze taldea: erabiltzaileen behar teknikoei eta sozialei erantzuten dien taldea. Erabiltzaileen etxeetara joaten dira dispositiboak instalatu edo mantentzera, erabiltzaileari zereginen batean laguntzera ere. Unitate ibiltariak ere horietan sartzen dira.
- Sarrera-deiak eta irteera-deiak kudeatzen dituzte eta erabiltzailearekin harreman zuzenak dituzte. Nori buruz hitz egiten ari gara? Teleoperadoreei buruz.
- Teleoperadoreek erabiltzaileen beharrak eta gailuen gorabeherak konpontzen dituzte. GEZURRA
- Gizarte-orientazioko talde tekniko batean lan egiteko, zeintzuk dira titulazio ohikoenak?
* Gizarte-integrazioa
* Gizarte-lana
* Gizarte-hezkuntza
- Unitate ibiltarien langileek ezin dute laguntza psikologikoa eman. GEZURRA