Telelaguntza: Gida Osoa eta Ohiko Galderak

Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología

Escrito el en vasco con un tamaño de 3,6 KB

  1. Komunikazio-protokoloa operadoreek alarmak kudeatzeko eta erabiltzaileak artatzeko erabiltzen duten prozedura da. GEZURRA
  2. Etxeko terminalaren bolumena etxean erregulatu behar da. GEZURRA
  3. Alarma-deiak lehentasuna du beste dei guztien aurrean. EGIA
  4. Erabiltzaileak behar izanez gero bere etxetik alarma-deia etengo du. GEZURRA
  5. Etxeko terminala instalatzeko 3 gomendioak:
  • Ez da kokatu behar zarata egiten duen etxetresnen ondoan.
  • Ez da kokatu behar bero-iturrien ondoan.
  • Ez da kokatu behar hezetasuna dagoen tokietan.
  1. UKUa ez da eraman behar lepoan zintzilikatuta, itotzeko arrisku handia duelako. GEZURRA
  2. Zein da geolokalizazio-sistemen helburu nagusia?

Hondatze kognitiboa duten pertsonei, zaintzaileei eta senideei autonomia handiagoa ematea eta guztion bizi-kalitatea hobetzea.

  1. Geolokalizazioaren funtzionamenduari dagokionez, gailua era pertsonalizatuan programatzen da, eta, batez ere, bi erreferentzia programatuko dira. Zeintzuk dira?

Arrisku-guneak eta gune seguruak.

  1. Zein kasutan piztu daiteke geolokalizazio-dispositiboaren alarma?

* Gune segurutik ateratzeagatik.
* Arrisku-gunean sartzeagatik.
* Azelerazioarengatik.
* Erabiltzaileak sakatzeagatik.

  1. Idatzi telemedikuntzak eskaintzen dituen zerbitzu batzuk:

* Telekontsulta eta etxean egindako diagnostikoa.
* Telemonitorizazioa.
* Etxeko telekontrola.
* Operazio ondorengo etxeko telekontrola.

  1. Komunikazio-protokoloa eta arreta-protokoloa:

Lehenengoa sistemaren alderdi teknologikoa da, eta bigarrena, alarma pizten denean erabiltzailea artatzeko abiatzen den prozedura.

  1. Gailu txikia eta arina da, eta botoia sakatuz gero, alarma-seinalea (irrati-seinalearen bidez) terminalera bidaltzen du. Pertsona erabiltzaileek, etxe barruan daudenean, beti soinean eraman behar dute. Zertaz ari gara?

URRUTIKO KONTROL UNITATEA

  1. Telelaguntza aurreratuak xede soziala du, hau da:

ERABILTZAILEA TEKNOLOGIA BERRIETAN TREBATZEA, EZAGUTZA SUSTATZEA, EGOKITZAPENA ERRAZTEA.

  1. Arreta-taldea: arreta-zentroan lan egiten duen taldea, telefonoaren bidez erabiltzaileei arreta ematen diena.
    Esku-hartze taldea: erabiltzaileen behar teknikoei eta sozialei erantzuten dien taldea. Erabiltzaileen etxeetara joaten dira dispositiboak instalatu edo mantentzera, erabiltzaileari zereginen batean laguntzera ere. Unitate ibiltariak ere horietan sartzen dira.
  1. Sarrera-deiak eta irteera-deiak kudeatzen dituzte eta erabiltzailearekin harreman zuzenak dituzte. Nori buruz hitz egiten ari gara? Teleoperadoreei buruz.
  2. Teleoperadoreek erabiltzaileen beharrak eta gailuen gorabeherak konpontzen dituzte. GEZURRA
  3. Gizarte-orientazioko talde tekniko batean lan egiteko, zeintzuk dira titulazio ohikoenak?

* Gizarte-integrazioa
* Gizarte-lana
* Gizarte-hezkuntza

  1. Unitate ibiltarien langileek ezin dute laguntza psikologikoa eman. GEZURRA

Entradas relacionadas: