Talde-bilerak eta funtzioak: Kudeaketa eta beharrak

Enviado por Chuletator online y clasificado en Deporte y Educación Física

Escrito el en vasco con un tamaño de 3,68 KB

gaia

Funtzio tekniko-profesionalak

  • Lana hobetu, zuzendu, kontrolatu eta banatu.

  • Arazoak konpondu eta erabakiak hartu.

  • Informazioa prozesatu eta ezagutu behar dutenei banatu.

  • Ideiak, iradokizunak eta informazioa jaso.

  • Taldetik kanpo hartutako erabakiak frogatu edo berronetsi.

  • Erakundearen elementu desberdinak koordinatu.

  • Langileen konpromiso-maila areagotu.

  • Erakundearen barruan sor daitezkeen gatazkak konpondu.

Giza beharrak eta behar pertsonalak

  • Kidetza-beharra asetu.

  • Helburu pertsonalak lortzen lagundu.

  • Segurtasun-eza sentimendua murriztu eta giza euskarriak eman.

  • Entretenimendua, distrakzioa eta satisfakzio pertsonala erraztu.

gaia

Bilera motak

Informatiboa

  • Goranzkoa:

    • Helburua: Taldetik informazioa jaso nahi da (iritziak, datuak, inpresioak, kezkak, zergatiak...).

    • Partaideen papera: Aktiboa. Eskatutako informazioa besterenganatzen dute. Informazioa emateko errezeloa izan dezakete.

    • Gidari/Moderatzailearen papera: Bere funtzioa elkarrizketatzaile baten antzekoa da. Horregatik, galdetzeko trebetasuna izan beharko du eta taldearen onarpena lortu beharko du. Konfiantza egon dadin, giro atsegina sortu behar du.

  • Beheranzkoa:

    • Helburua: Taldetik informazioa jaso nahi da (iritziak, datuak, inpresioak, kezkak, zergatiak...).

    • Partaideen papera: Gehienbat pasiboa; hala ere, azalpenak eska ditzakete amaieran.

    • Gidari/Moderatzailearen papera: Bilera zuzentzen du, informazioa besterenganatuz. Komunikatzaile ona izan behar du. Aldi berean, galdetzeko baino erantzuteko trebetasun handiagoa behar du.

Arazoak konpontzeko

  • Helburua:

    • Lanari dagokion arazo bat konpontzea, taldearen laguntzarekin.

    • Taldearen barruan sortu den gatazka bati konponbidea bilatzea. Pertsonen arteko harremanak edukia baino garrantzitsuagoak dira.

  • Partaideen papera:

    • Aktiboa. Partaideek eztabaidan parte hartzen dute informazioa, iritziak, proposamenak eskainiz.

    • Aktiboa. Partaideek iritziak eta iradokizunak azalduko dituzte.

  • Gidari/Moderatzailearen papera:

    • Eztabaida moderatu beharko du, geroago ikusiko ditugun arauak jarraituz.

    • Eztabaida moderatu behar du. Baita ere pertsonen jokaerak behatu.

Lan-bilerak

  • Helburua: Hainbat modutakoak; informazioa elkartrukatu, funtzioak koordinatu, lan-prozesuak hobetu, estrategiak planifikatu, etab.

  • Partaideen papera: Aktiboa. Partaideek eztabaidan parte hartuko dute informazioa, iritziak eta proposamenak eskainiz.

  • Gidari/Moderatzailearen papera: Aktiboa. Moderatzaileak bilera zuzentzen du eta eztabaida moderatzen du.

Kreatiboa

  • Helburua: Ideia berriak sortu.

  • Partaideen papera: Aktiboa. Ideiak eta iradokizunak proposatu behar dituzte.

  • Gidari/Moderatzailearen papera: Taldearen eragile gisa jokatzen du, jasotako ideiak sintetizatu eta erregistratuz.

Entradas relacionadas: