Servei d'atenció al client i imatge corporativa

Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral

Escrito el en catalán con un tamaño de 1,7 KB

Servei d'atenció al client

Atendre i seguir consules.

Atendre peticions.

Comunicar els serveis de l'empresa.

Informar sobre els procediments.

Atenció d'incidències

Atendre i realitzar reclamacions.

Atendre i solucionar queixes.

Atendre i recollir suggeriments i felicitacions.

Seguiment postvenda

Controlar les garanties.

Facilitar el procés de devolució.

Atendre i seguir els casos de reparació i substitució.

Costos i canals

Personal: implica costos elevats

Telefònic: suposa un cost inferior

Imprès: pràcticament obsolet

Electrònic: cada vegada més freqüent

Imatge corporativa

Confiança Prestació del servei promès al client d'una manera precisa i en el temps acordat

Competència Nivell de coneixements i habilitats per prestar el servei de manera adequada.

Cortesia Comportament amable i professional per part de les persones que atenen al client.

Agilitat Rapidesa per resoldre les consultes dels clients.

Disponibilitat Possibilitat d'ús del servei per part dels clients.

Accessibilitat Facilitat per establir contacte amb el servei d'atenció

Capacitat de comunicació Ús d'un llenguatge directe, clar i comprensible pel client.

La imatge corporativa és el conjunt de percepcions que tenen sobre l'empresa els diferents grups d'interès amb els quals l'empresa es relaciona.

Apariencia, actitud, valors: imatge del empleado: imatge corporativa.

Els elements de la identitat corporativa han de reflectir l'empresa

Entradas relacionadas: