Servei d'atenció al client i imatge corporativa
Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 1,7 KB
Servei d'atenció al client
Atendre i seguir consules.
Atendre peticions.
Comunicar els serveis de l'empresa.
Informar sobre els procediments.
Atenció d'incidències
Atendre i realitzar reclamacions.
Atendre i solucionar queixes.
Atendre i recollir suggeriments i felicitacions.
Seguiment postvenda
Controlar les garanties.
Facilitar el procés de devolució.
Atendre i seguir els casos de reparació i substitució.
Costos i canals
Personal: implica costos elevats
Telefònic: suposa un cost inferior
Imprès: pràcticament obsolet
Electrònic: cada vegada més freqüent
Imatge corporativa
Confiança Prestació del servei promès al client d'una manera precisa i en el temps acordat
Competència Nivell de coneixements i habilitats per prestar el servei de manera adequada.
Cortesia Comportament amable i professional per part de les persones que atenen al client.
Agilitat Rapidesa per resoldre les consultes dels clients.
Disponibilitat Possibilitat d'ús del servei per part dels clients.
Accessibilitat Facilitat per establir contacte amb el servei d'atenció
Capacitat de comunicació Ús d'un llenguatge directe, clar i comprensible pel client.
La imatge corporativa és el conjunt de percepcions que tenen sobre l'empresa els diferents grups d'interès amb els quals l'empresa es relaciona.
Apariencia, actitud, valors: imatge del empleado: imatge corporativa.
Els elements de la identitat corporativa han de reflectir l'empresa