Responsabilitats del Tècnic d'Escacs Nivell I

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Deporte y Educación Física

Escrito el en catalán con un tamaño de 1,6 KB

Responsabilitats en situacions de treball

Tècnic d'Esport de Nivell I en Escacs

El Tècnic d'Esport de Nivell I en Escacs pot actuar sol o sota la supervisió general de tècnics i/o professionals de nivell superior al seu. En qualsevol dels casos, li seran requerides aquelles responsabilitats que es troben dins del seu marc de competències:

  • L'ensenyament i aprenentatge dels principis elementals de la tècnica i la tàctica en els escacs fins que l'esportista aconsegueixi l'accés al nivell de perfeccionament, seleccionant els objectius, mètodes i mitjans més adequats.
  • L'avaluació i control del procés d'ensenyament dels escacs.
  • L'elecció del material adequat per a la impartició de l'ensenyament dels escacs.
  • L'elecció de les competicions adequades a les capacitats dels esportistes i de les activitats d'aprenentatge a realitzar.
  • L'adaptació, en funció de les capacitats dels alumnes, de les activitats d'ensenyament i aprenentatge a realitzar durant la iniciació als escacs.
  • La inculcació de l'ús responsable del material, així com del seu manteniment i conservació.
  • La direcció d'escaquistes i/o equips de competició per a la preparació i participació en competicions pròpies del seu nivell.
  • L'acompanyament dels escaquistes de competició i esbarjo durant la seva pràctica esportiva.
  • El control dels practicants durant la realització d'activitats d'escacs.
  • La col·laboració amb els serveis d'emergència i de primers auxilis.
  • El compliment de la legislació vigent.

Entradas relacionadas: