Recursos Digitals i Organització d'Esdeveniments

Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,03 KB

Recursos Digitals per a Esdeveniments

Xarxes Socials

  • Instagram, Twitter, Facebook, LinkedIn
  • Objectius:
    • Difondre la convocatòria de l'esdeveniment.
    • Aconseguir que els clients més fidels siguin els primers en tenir informació sobre l'esdeveniment.
    • Analitzar com funciona la convocatòria de l'esdeveniment.
    • Crear transparència (donar informació) i buzz (rumor).
    • Mesurar l'efectivitat de l'esdeveniment un cop finalitzat.
    • Per negocis B2B i B2C.

Blog de l'Esdeveniment

  • Són un contingut "buscable" en els principals cercadors.

Altres Xarxes

  • YouTube, Google Plus, Periscope, etc.

Email

  • Convocar al públic objectiu.
  • Bona base de dades actualitzada.

Website

  • Minisite al que s'arriba a través de la web de la marca.
  • Website de l'esdeveniment amb el seu propi domini.
  • Col·locar enllaços en altres webs.

Buscadors

  • Intentar que la web o blog aparegui en els principals cercadors.

L'Esdeveniment com a Projecte

Organització Externa

  • Agències d'esdeveniments (OPC).
  • Agències de viatges.
  • Venues.
  • Hotels.

Docs Importants

Briefing

Document que proporciona el client a l'agència d'esdeveniments (ho elabora el client) amb la informació necessària perquè a partir d'aquestes dades l'agència organitzi l'esdeveniment. Tipus d'informació que es sol donar: informació sobre l'empresa, història, valors, l'activitat a què es dedica, dir-li quins són els motius de l'esdeveniment, tipus de quantitat de gent. Què pretenc amb l'esdeveniment, target (professional), pressupost... (com a campanya publicitària també es fa servir).

Contrabriefing

Document que l'agència reenvia al client suggerint canvis, noves propostes sobre el briefing original (reescriure el briefing original).

Entradas relacionadas: