Recursos Digitals i Organització d'Esdeveniments
Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,03 KB
Recursos Digitals per a Esdeveniments
Xarxes Socials
- Instagram, Twitter, Facebook, LinkedIn
- Objectius:
- Difondre la convocatòria de l'esdeveniment.
- Aconseguir que els clients més fidels siguin els primers en tenir informació sobre l'esdeveniment.
- Analitzar com funciona la convocatòria de l'esdeveniment.
- Crear transparència (donar informació) i buzz (rumor).
- Mesurar l'efectivitat de l'esdeveniment un cop finalitzat.
- Per negocis B2B i B2C.
Blog de l'Esdeveniment
- Són un contingut "buscable" en els principals cercadors.
Altres Xarxes
- YouTube, Google Plus, Periscope, etc.
- Convocar al públic objectiu.
- Bona base de dades actualitzada.
Website
- Minisite al que s'arriba a través de la web de la marca.
- Website de l'esdeveniment amb el seu propi domini.
- Col·locar enllaços en altres webs.
Buscadors
- Intentar que la web o blog aparegui en els principals cercadors.
L'Esdeveniment com a Projecte
Organització Externa
- Agències d'esdeveniments (OPC).
- Agències de viatges.
- Venues.
- Hotels.
Docs Importants
Briefing
Document que proporciona el client a l'agència d'esdeveniments (ho elabora el client) amb la informació necessària perquè a partir d'aquestes dades l'agència organitzi l'esdeveniment. Tipus d'informació que es sol donar: informació sobre l'empresa, història, valors, l'activitat a què es dedica, dir-li quins són els motius de l'esdeveniment, tipus de quantitat de gent. Què pretenc amb l'esdeveniment, target (professional), pressupost... (com a campanya publicitària també es fa servir).
Contrabriefing
Document que l'agència reenvia al client suggerint canvis, noves propostes sobre el briefing original (reescriure el briefing original).