Publicitat: Estratègies, Crítica i Adaptació al Mercat
Enviado por Chuletator online y clasificado en Medicina y Salud
Escrito el en catalán con un tamaño de 1.000 bytes
Tota l'activitat de màrqueting ha d'estar dirigida a crear ofertes i missatges que s'ajustin a les necessitats, les motivacions i els hàbits de consum que, en gran mesura, deriven dels criteris anteriorment citats.
Les conclusions sobre els diferents tipus de públic objectiu s'han d'actualitzar d'acord amb els canvis socials que es registren. Les marques més atentes a la realitat de la gent i a les tendències solen demostrar més capacitat per avançar-se als gustos del públic.
La Publicitat: Maneres Bàsiques d'Actuació
- Familiaritzar
- Recordar
- Divulgar notícies
- Vèncer inèrcies
- Afegir un nou valor
Es reconeix que la publicitat és pròpia dels països rics.
Crítica a la Publicitat
La publicitat apareix com a motivadora de conductes i rols inadequats socialment: sexisme, consumisme excessiu, individualisme...
- Crea necessitats totalment prescindibles
- Encareix preus