Proceso Detallado de Reparación Estrutural de Chasis Automotriz

Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras materias

Escrito el en español con un tamaño de 3,07 KB

Proceso de Reparación Estrutural de Chasis Automotriz

A reparación estrutural do chasis dun vehículo é un proceso complexo que require precisión e coñecemento técnico. A continuación, detállanse os pasos esenciais para levar a cabo esta tarefa de forma eficaz e segura.

1. Amarre do Vehículo en Bancada

Preparar a bancada, que estea limpa e perfectamente planificada, para subir o vehículo coa axuda do elevador ou patíns e cabestrante. Fixar a bancada ao chan. Colocar o vehículo sobre as mordazas seguindo a ficha da bancada.

2. Centrado do Equipo de Medida e Control das Deformacións do Chasis

  • Axustar os puntos de amarre do equipo.
  • Situar os medidores superior e inferior ou lonxitudinais, transversais e verticais, dependendo do equipo de medición que utilicemos (mecánico, informatizado, láser, acústico ou por control positivo).
  • Realizar medicións previas dos puntos deformados.
  • Comparar as medicións coa ficha técnica.
  • Decidir os puntos estruturais de control que non formen parte da zona deformada.

3. Colocación do Sistema de Tracción e Realización de Tiros

Tendo en conta o tipo de deformación, determínase o número de tiros e contratiros a realizar e a situación e inclinación das cadeas e a eslinga de seguridade.

  • Colocar equipos de estiraxe (torres, eles, gatos hidráulicos).
  • Determinar o número de tiros e contratiros e tensar as cadeas.

4. Controis Intermedios

Despois do primeiro tiro, realizar unha medición para determinar a necesidade de novos tiros en diferentes direccións para alcanzar o resultado final, que todos os puntos estruturais do vehículo estean na súa medida descrita pola ficha técnica.

  • Coa cadea tensa, golpear a zona a conformar para eliminar tensións (suavizado).
  • Comprobar as medidas a fin de determinar os tiros precisos.
  • Realizar os tiros coa mecánica montada.
  • Realizar medicións finais ata comprobar a situación do punto estrutural (alto, longo, ancho).

5. Substitución ou Conformado dos Elementos Danados

Unha vez que as cotas estruturais estean no seu sitio, procédase a efectuar as substitucións parciais, totais ou o conformado dos elementos. Colocar os elementos na súa posición para determinar a correcta reparación.

  • Unir os elementos novos ou reparados mediante soldadura, remachado, pegado, etc.
  • Para a correcta fixación dos elementos, utilizar os equipos de medición e mordazas.

6. Colocación dos Elementos Exteriores e Calidade Final

Para rematar o proceso, colócanse os elementos de chapa exteriores e amovibles como as aletas, capós, portas, etc., o que permitirá realizar o derradeiro control ao observar as folguras e axustes destes elementos cos elementos fixos.

O control da xeometría da dirección permite unha comprobación de calidade: ángulo de avance, ángulo de caída, ángulo de saída, converxencia e ángulo de empuxe. O axuste correcto dos eixes debe ser realizado polo chapista.

Entradas relacionadas: