Organització i gestió d'esdeveniments: tipus i característiques

Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,43 KB

Tipus d'esdeveniments

Organització i gestió d'experiències úniques i irrepetibles, capacitat de crear temps i espai per les relacions humanes. Finalitat de transmetre objectius concrets a un públic determinat, ja siguin professionals o no, amb finalitats específiques en les quals les persones i les seves relacions amb el medi són el principal focus.

Corporatius i professionals

Convencions, jornades de formació, reunions de treball i convencions mouen el 90% dels esdeveniments. Es realitzen durant tot l'any i especialment a la primavera i estiu. Tenen un efecte potenciador de les economies turístiques, actes organitzats per empreses o organitzacions amb l'objectiu de fomentar la convivència i la difusió de les dinàmiques empresarials entre els treballadors.

  • Viatges d'incentiu: Estratègia moderna per aconseguir objectius empresarials premiant als participants amb una experiència extraordinària de viatge.
  • Convenció: Reunió gremial o empresarial per tractar assumptes comercials entre els participants al voltant d'un mercat, producte o marca. Vocació privada, durada mínima de 2 dies amb pernoctació.
  • Comercials: Fires, congressos, reunions de negocis, llançament i presentació de productes, organitzats per comercialitzar i vendre productes i serveis.
  • Fira: Professionals, públic o mixtes.
  • Congrés: Reunió per realitzar una discussió i intercanvi professional i/o acadèmic al voltant d'un tema.

Religiosos, familiars, culturals i esportius

Esdeveniments com casaments, batejos, comunions, aniversaris, festes, presentacions de llibres, recitals, concerts, competicions esportives, tornejos, campionats, entre altres, organitzats amb finalitats específiques.

Gastronòmics, institucionals, acadèmics i socials

Obertures de restaurants, jornades gastronòmiques, inauguracions d'actes institucionals, seminaris, simposis, jubilacions, gales benèfiques, concerts i altres actes organitzats amb finalitats festives o institucionals.

Simposis, conferències, jornades, seminaris i taules rodones

Reunions especialitzades per estudiar i discutir aspectes del camp de treball, exposicions qualificades, diàlegs entre ponents i altres formats d'intercanvi professional i acadèmic.

Mercat d'esdeveniments

Informació sobre els promotors, col·laboradors, organitzadors i altres agents implicats en els esdeveniments.

Entradas relacionadas: