Nortasun filosofikoa
Enviado por Chuletator online y clasificado en Filosofía y ética
Escrito el en vasco con un tamaño de 2,33 KB
Kontuan hartu:1.Hizkuntza-
arazoa duten pertsonei erantzu
aproposa ematen ez badigu,
eragin kaltegarria jasoko dute eskolatzean,egokitzapen
sozialeaneta nortasun
garapenean2.Hizkuntza-
atzerapena batzuetan
hizkuntzaren erazo ezpezifiko
izatera pasatu daiteke,tratamendu
egokia eman ezean3.Hizkuntza-
arazo sakona nahiko erraz
atzematen da;arinagoak,ordea
,aditu batek ez badu lehenago diagnostikatzen,urteetan iraun
dezake oharkabe4.Hizkuntzaren
arloan lana eraginkorra izateko,
ezinbestekoa da irakasle,
gurasoeta hizkuntza-arazoa
duen ikaslearen artean ondo
antolatutako elkarlana egitea.
Hizkuntza-arazoen identifikazioa
Hizkuntzaren funtzesko
organoak:1.Haurrak bere
ingurunekin dituen erlazioak
2.Hizkuntzaren egitura linguistikoak
Hizkuntza-arazoen sailkapena
-Ikuspegi etiologikoa:1.Jatorrikoa
Duten gaizotasunak
afasia
,disartria, garezur-entzefaloaren traumatismoa2.Gaixotasun
Genetikoa
DOWN sindromena
eta X ahularen sindromena
3.Sortzetiko malformazioa,
Bereziki ahokoa eta faringekoa
ahosabai-fisura,garezur-entzefaloaren
malformazioa4.Lesio fisikoak eta kirurgikoak:fonazio-organoen
traumatismoa,intubazio osteko
lesioa,laringeko mina5.Burmuin-
endekatzea sortzen duten gaixotasunak:Alzheimer,
parkinson, zahartzaroko
dementzia6.Hizkuntza-garapenaren
prozesua kaltetzen duen gaixotasun sentsoriala:gortasuna edo entzumen-urritasuna.