Nortasun filosofikoa

Enviado por Chuletator online y clasificado en Filosofía y ética

Escrito el en vasco con un tamaño de 2,33 KB

Kontuan hartu:1.Hizkuntza-

arazoa duten pertsonei erantzu

aproposa ematen ez badigu,

eragin kaltegarria jasoko dute eskolatzean,egokitzapen

sozialeaneta nortasun

garapenean2.Hizkuntza-

atzerapena batzuetan

hizkuntzaren erazo ezpezifiko

izatera pasatu daiteke,tratamendu

egokia eman ezean3.Hizkuntza-

arazo sakona nahiko erraz

atzematen da;arinagoak,ordea

,aditu batek ez badu lehenago diagnostikatzen,urteetan iraun

dezake oharkabe4.Hizkuntzaren

arloan lana eraginkorra izateko,

ezinbestekoa da irakasle,

gurasoeta hizkuntza-arazoa

duen ikaslearen artean ondo

antolatutako elkarlana egitea.


Hizkuntza-arazoen identifikazioa

Hizkuntzaren funtzesko

organoak:1.Haurrak bere

ingurunekin dituen erlazioak

2.Hizkuntzaren egitura linguistikoak

Hizkuntza-arazoen sailkapena

-Ikuspegi etiologikoa:1.Jatorrikoa

Duten gaizotasunak


afasia

,disartria, garezur-entzefaloaren traumatismoa2.Gaixotasun

Genetikoa


DOWN sindromena

eta X ahularen sindromena

3.Sortzetiko malformazioa,

Bereziki ahokoa eta faringekoa


ahosabai-fisura,garezur-entzefaloaren

malformazioa4.Lesio fisikoak eta kirurgikoak:fonazio-organoen

traumatismoa,intubazio osteko

lesioa,laringeko mina5.Burmuin-

endekatzea sortzen duten gaixotasunak:Alzheimer,

parkinson, zahartzaroko

dementzia6.Hizkuntza-garapenaren

prozesua kaltetzen duen gaixotasun sentsoriala:gortasuna edo entzumen-urritasuna.


Entradas relacionadas:

Etiquetas:
Egitura soziala