40 O.
Ikaslea gela egonkor batean eskolatzeko proposamena
Dagokion Hezkuntza Berrikuntzako Programen arduraduna eg
In behar du, ikaslea bere inguruan ebaluatu ondoren. Proposa
Menarekin batera, txosten bat aurkeztu behar da, heziketa beh
Arrizan bereziekin, eskolatzeko baliabideekin, banakako lan-
Plana prestatzeko argibideekin eta plan hori aldiro-aldiro ber
raztertzeko egun zehatzekin. 41 Z.
Ohiko ikastetxeetako gela
Egonkorrak bere esparru fisikoa izango du. Bere tutorea pedag
Ogia terapeutikoan aditua izango da, eta hezkuntza bereziko l
Aguntzaile bat ere egongo da. Curriculuma hasteko eta garatze
Ko berariazko baliabideak izango ditu. Irakasle bakoitzeko b
Ost ikasle egongo dira, gehienez. Derrigorrezko Bigarren Hez
Kuntzan, pedagogía terapeutikoko bi irakasle egongo dira gel
An; horietatik bat tutorea izango da. Gainera, hezkuntza berez
Iko laguntzaile bat egongo da (hezkuntzan laguntzeko espezi
Alista). 42 O .Zereginen ikaskuntzako gela bakoitzeko langi
Leak bi izango dira: pedagogia terapeutikoko irakasle bat eta
Teknikari espezialista edo lanbide heziketako goi mailako
Teknikaria den beste irakasle bat. Hori Lanbide heziketako
Irakasle teknikoen kidegokoa izango da, eta sare publikokoa
Salbuespen gisa, lehen hezkuntzako irakasleek horien egin
Kizunak beren gain hartu ahal izango dituzte, behar den pre
Stakuntza badute. Irakasle horiek, lanbide heziketakoa izan
Ezik, plantilakoak izango dira eta gainontzeko irakasleek
Dituzten eskubide eta betebeharrak izango dituzte