Lehen hezkuntza

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Matemáticas

Escrito el en vasco con un tamaño de 3,21 KB

Ondoren, ikasgela eta talde barruan curric

Ulum-osagairen bat edo beste aldatzen ditu eta nahikoa ez ba

Da, aholkulariaren, laguntza-irakaslearen, T.M.P.Aren eta beh

Arrezkoak diren H.B.Ko gainontzeko laguntza profesionalare

Kin balorazio bat egiten du. Azkenik, hau guztia nahikoa ez b

Alitz, C.E.I. Bati ekiten zaio, tutoreak eta gainontzeko profesi

Onalek egindako balorazioetatik abiatuta


Curriculumaren Egokitzapen Indibidual Esanguratsue

N edukia Ikasearen eta inplikatutako profesionalen datuak

, Esanguratsuki aldatzen diren esperientzia-eremuak edo arl

Oak ,Uneko gaitasun-maila, Hezkuntza premia berezien defi

Nizioa ,Zikloan zehar garatu beharreko helburuak eta edukia

K zehaztuko dituen curriculum egokitua ,Ebaluaziorako era

Biliko diren uneak, moduak eta iizpideak ,Jarraipenaren pl

angintza.

CEI bat onartzeko prozedura Tutoreak ikaslea

Ren hezkuntza-premia bereziak eta egokitzapen-proposame

Na definituko ditu. Ikastetxeko zuzendaritzak proposamena

Berritzegunera bidaliko du. Beritzeguneak baliabide materi

Al eta pertsonalak adieraziko eta proposatuko ditu eta Berri

Tzguneko zuzendaritzak ikuskaritza teknikora bidaliko du


Ikuskaritza teknikoak oniritzia emango du edo ikastetxeari

Eta Berritzeguneari aldaketak adieraziko dizkio. Orduan, ik

Astetxeak eta berritzeguneak aldakuntzak egingo dituzte. Ik

Uskaritza teknikoak, behin onartuta, Hezkuntza Berrikuntza

Rako Lurralde Burutzara bidaliko ditu eta horrek ikastetxee

I onarpenaren berri emango die. Bukatzeko ikastetxeak tuto

Reei eta legezko ordezkariei berri emango die



Entradas relacionadas: