Informació obligatòria en productes alimentaris i tendències del packaging

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,73 KB

Quina informació que s'ha de posar a l'etiqueta de forma obligatòria en els productes alimentaris:

  • Nom de l'aliment

  • Lista dels ingredients

  • Les al·lèrgies i intoleràncies que puguin causar

  • Les quantitats de cada ingredient

  • Data de caducitat

  • Condicions d'utilització i conservació

  • El nom o la raó social de l'empresa i la seva adreça

  • País d'origen

  • Els productes que portin alcohol, el grau alcohòlic a partir del 1,2%.

  • A partir de desembre del 2016 s'ha de posar l'informació nutricional del producte

Tendències del packaging:

  • Els packagings estan orientats als milenials, estan destinats als seus gustos.

  • Packagings més petits, perquè les famílies són més petites.

  • Còmodes, d'obrir, fer-los servir, etc.

  • See-Through: que es vegi el que hi ha a l'interior de l'envàs.

  • Envasos que respectin el medi ambient, s'utilitza cada cop més el cartró.

Tipus de logotips:

  • Logotipo: quan només hi ha el nom de l'empresa. Ex: Google.

  • Iamgotipo: hi ha part escrita i símbols. Ex: Puma.

  • Isologo: és tot un conjunt que hi ha nom i el dibuix. Ex: Starbucks Coffee

  • Isotipo:

  • Monograma: un símbol que fa les inicials de l'empresa. Ex: LG

  • Anagrama: jugar amb les inicials de l'empresa per fer una forma... Ex: FedEx.

  • Siglas: només les dues inicials del nom de l'empresa. Ex: HP.

  • Inicial: lletra inicial. Ex: SEAT

  • Firma: signatura com a logo.

  • Pictograma: el símbol de l'empresa, només ho utilitzen les empreses que no necessiten dir el seu nom.

Entradas relacionadas: