Informació obligatòria en productes alimentaris i tendències del packaging
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,73 KB
Quina informació que s'ha de posar a l'etiqueta de forma obligatòria en els productes alimentaris:
Nom de l'aliment
Lista dels ingredients
Les al·lèrgies i intoleràncies que puguin causar
Les quantitats de cada ingredient
Data de caducitat
Condicions d'utilització i conservació
El nom o la raó social de l'empresa i la seva adreça
País d'origen
Els productes que portin alcohol, el grau alcohòlic a partir del 1,2%.
A partir de desembre del 2016 s'ha de posar l'informació nutricional del producte
Tendències del packaging:
Els packagings estan orientats als milenials, estan destinats als seus gustos.
Packagings més petits, perquè les famílies són més petites.
Còmodes, d'obrir, fer-los servir, etc.
See-Through: que es vegi el que hi ha a l'interior de l'envàs.
Envasos que respectin el medi ambient, s'utilitza cada cop més el cartró.
Tipus de logotips:
Logotipo: quan només hi ha el nom de l'empresa. Ex: Google.
Iamgotipo: hi ha part escrita i símbols. Ex: Puma.
Isologo: és tot un conjunt que hi ha nom i el dibuix. Ex: Starbucks Coffee
Isotipo:
Monograma: un símbol que fa les inicials de l'empresa. Ex: LG
Anagrama: jugar amb les inicials de l'empresa per fer una forma... Ex: FedEx.
Siglas: només les dues inicials del nom de l'empresa. Ex: HP.
Inicial: lletra inicial. Ex: SEAT
Firma: signatura com a logo.
Pictograma: el símbol de l'empresa, només ho utilitzen les empreses que no necessiten dir el seu nom.