Hezkuntza Tutoretza Planaren Oinarriak

Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio

Escrito el en vasco con un tamaño de 1,62 KB

Tutoretza LHn:

Tutoretzaren funtzioa heziketa planteamendu integ. eta pertsonalizatuan oinarritu, 236/2015 DEKR., abend, 22koa-n, 35.artikuluan jaso moduan: -Orientazioa hezkuntza jarduerako etengabeko laguntza-prozesu sistematikoa da, ikasleei oinarrizko konpetentziak eskuratzeko laguntza emateko asmoz, beren proiektu pertsonalaren eta profesionalaren jabe izan eta herritartasuna garatzeko.- Ikasleari ikaskuntza-prozesuan eta bizi-garapenean laguntzeko ardura irakasle taldearena, tutorearena. Honen ardurak: ikasleen orientazioa, taldeko irakasleen koordinazioa eta familiekiko eta legezko tutoreekiko komunikazio arina.

Tutoret. helb.:

-Hezkuntza pertsonalizatua sustatzea. –Hezkuntzaren orientazio alderdiak sustatzea. –Hezkuntza erantzuna ikasleen premietara egokitzea. –Heldutasuna sustatzea. –Zailtasunak aurreikustea. –Hezkuntza komunitate osoaren arteko erlazio eta elkarrekintza egokia bilatzea.

Tutoretzaren funtz.:

-Oinarrizko ohiturak sortzea eta garatzea. –Ikasleen adaptazio prozesuan laguntzea. –Jarrera prebentiboa izatea. –Ikasteko eta lanerako teknikak irakastea. –Irakasleekin koordinatzea. –Hezkuntza orientazio eta psikopedagogiako taldeekin koordinatzea.

Tutoretzaren antolam. eta planifik.:

tutoreak programazioan jasoko diren jarduera espezifikoak antolatu ikasturtean zehar garatzen joateko. Horretarako beharrezkoa: -Ikasleengan eragina duten gaien informazioa modu sistematikoan jasotzea. –Ikasle bakoitzaren taldeko, eskolako eta inguruneko egoera ezagutzea. –Talde barruko dinamika ezagutzea eta behar izanez gero, esk... (content truncated)

Entradas relacionadas: