Gestió del Coneixement i Competències Laborals

Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras materias

Escrito el en catalán con un tamaño de 1,87 KB

Gestió del Coneixement

Gestió del coneixement: És la gestió del capital intel·lectual amb la finalitat d’afegir valors als productes que ofereix l’empresa al mercat i diferenciar-los de la competència.

Gestionar per Competències

Gestionar per competències: Gestionar el personal de l’empresa de manera que els llocs que tinguin assignats siguin compatibles amb les seves competències i el seu treball sigui més eficient.

Competències Laborals

Competència laboral: Són el conjunt de coneixements teòrics, habilitats i actituds que són propis del treballador en el desenvolupament de les funcions.

7 Competències

  • Iniciativa: Reacciona davant urgències i/o s'anticipa a les necessitats i oportunitats futures i actua en conseqüència.
  • Negociació: És l'intent de fer coincidir criteris diferents en una situació determinada, amb l'objectiu d'arribar a un pacte i buscar el millor benefici.
  • Lideratge: Dirigir un grup de persones de forma que treballin junts eficientment.
  • Empatia: És l'habilitat per escoltar i entendre correctament els pensaments, sentiments o preocupacions dels altres, encara que no s'expressin verbalment o s'expressin parcialment.
  • Creativitat: És l'habilitat d'establir relacions de coneixement diferents, fer noves preguntes i donar respostes originals. Té la ment oberta a noves perspectives.
  • Treball en equip i cooperació: Implica la intenció de col·laborar i cooperar amb altres, formar part d'un grup i treballar junts, com a oposat a fer-ho individualment o competitivament.
  • Comunicació: Suposa l'habilitat de fer conèixer alguna cosa d'una manera clara i entenedora.

Entradas relacionadas: