Fires Comercials i Convencions d'Empresa: Estratègies de Màrqueting

Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,08 KB

Fires Comercials

Definició

Són exhibicions comercials utilitzades com a mitjà publicitari. Poden ser professionals, públiques o mixtes.

Exemples

  • IBTM (International Business Tourism Meeting)
  • FITUR (Feria Internacional de Turismo)
  • Saló de l'Automòbil
  • Saló de l'Ensenyament
  • Expohogar
  • Mobile World Congress
  • Only Tattoo Barcelona
  • Graphispag
  • Futura
  • Saló del Còmic
  • Cosmobeauty
  • B-Travel
  • Arnold Classic Europe
  • Barcelona Tattoo Expo
  • Saló del Manga

Llocs importants on es realitzen les fires

  1. Recinte Fira Montjuïc (Barcelona)
  2. Recinte Fira Gran Via (Hospitalet)

Els mesos de març a juny són els que concentren un major nombre de fires.

Com participar com a expositor

Cal contactar amb els organitzadors de l'exposició per conèixer els detalls relacionats amb el funcionament intern:

  1. Condicions econòmiques: preus dels estands (metres quadrats, ubicació)
  2. Contractació dels diferents serveis
  3. Merchandising
  4. Personal necessari

Dissenyar el pla de màrqueting

El pla de màrqueting que utilitzarà l'empresa en l'exposició pot incloure:

  1. Exposició de productes
  2. Demostracions
  3. Lliurament d'objectes promocionals
  4. Degustacions
  5. Fulletons

Convencions d'Empresa

Definició

Són reunions on la participació està restringida als membres de la pròpia empresa o organització. Formen part del màrqueting intern.

Objectius

  1. Fomentar les relacions entre els treballadors
  2. Motivar l'equip
  3. Realitzar un curs de formació
  4. Presentar un nou producte, marca, servei o resultats econòmics

Les convencions acostumen a tenir un caràcter lúdic.

Organització

  1. Decidir els objectius
  2. Data i lloc
  3. Duració
  4. Mitjans de transport
  5. Si dura més d'un dia, decidir el lloc on allotjar els participants

Entradas relacionadas: