Fases de la Impressió i Postimpressió

Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras materias

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,33 KB

Obtenció de la forma impressora

4. Fase d’IMPRESSIÓ


a. Defineix en què consisteix la impressió: Consisteix en l'obtenció de

pàgines i plecs per poder reproduir el nombre de còpies desitjat.

b. Anomena de forma ordenada els tres passos principals en què es

divideix la impressió i, de forma ordenada, fes-ne una breu descripció.

  • Preparació de la forma impressora: definir la zona imatge.
  • Aplicació de la tinta: a les àrees d’imatge.
  • Transferència de la pel·lícula de tinta: fins al suport a imprimir.

c. Anomena els principals tipus de sistemes d’impressió a nivell

industrial.

  • Flexogràfica
  • Òfset
  • Rotogravat
  • Serigrafia
  • Impressió Digital


5. Fase de POSTIMPRESSIÓ


a. Quines són les tasques que es realitzen en aquestes fases?

Es realitzen totes aquelles operacions necessàries perquè el producte

arribi en perfectes condicions al client: acabats superficials, manipulats i

enquadernació.

b. Anomena els principals processos de postimpressió industrials i en

cadascun d’ells, indica-hi un mínim de 3 tipus.

  • Acabats superficials: estampació, termo-relleu, encunyament.
  • Manipulats: plegat, alçat, guillotinat.
  • Enquadernació: en rústica, en tapa dura o cartoné, a la americana.


Productes gràfics editorials

Són productes que es poden trobar a quioscos i/o llibreries i s'encarreguen de formar, informar, comunicar i entretenir:

  • Llibres
  • Revistes
  • Periòdics

Productes gràfics publicitaris i/o promocionals

Aquest grup de productes gràfics s'encarrega de presentar, promocionar o anunciar una empresa, organització, producte i/o servei. Es classifiquen en:

  • Anuncis
  • Fullets
  • Catàlegs
  • Cartes, targetes, sobres, octavetes, flyers, adhesius, sota-gots, caixes, bosses, etc.

Entradas relacionadas: