Fases d'aprenentatge i entorn d'hàbits: clau per al desenvolupament infantil

Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología

Escrito el en catalán con un tamaño de 1,14 KB

Fases d'aprenentatge

En l'aprenentatge dels hàbits, és crucial identificar les diferents etapes per a un desenvolupament adequat.

Fase de preparació

  • Assegurar-se que l'infant disposa de les habilitats necessàries.
  • Crear les condicions adequades per a la motivació.

Fases d'aprenentatge

Ensenyar l'habilitat, fomentar la pràctica i motivar l'infant a continuar aprenent.

Fases d'automatització

Practicar l'habilitat repetidament fins a la seva reproducció automàtica.

Fase de consolidació

Aplicació autònoma de l'hàbit en situacions concretes.

Entorn d'aprenentatge d'hàbits

Objectiu de promoure l'autonomia dels infants en les activitats quotidianes.

Adquisició d'hàbits a l'escola infantil

Les rutines a l'escola infantil contribueixen al desenvolupament dels infants.

Primer cicle

  • Descobriment i domini del propi cos.
  • Identificació de les pròpies necessitats fisiològiques.

Segon cicle

Els infants adquireixen més autonomia i consoliden hàbits mentre inicien l'aprenentatge escolar.

Entradas relacionadas: