Estudi de mercat: producte, preu, competència i estratègies de màrqueting

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Formación y Orientación Laboral

Escrito el en catalán con un tamaño de 195,1 KB

Estudi de mercat

Producte nivells: basic: necessitat consumidor, el que fas, explicar activitats. Format: producte que ofereixes ja presentat al públic amb més informació que basic. Ampliat: oferir més del que ja ofereixes (descomptes, parking..) Producte tipus: bens: ofereixes algo material. Serveis: ofereixes experiències. Característiques del producte: format, Marca (emblema, eslogan), producte ampliat.

Cicles de vida

Preu: Criteris: basat en els costos: monitor, material, quan et costa l'activitat. Basat en el comprador: clients potencials, el que pagaria és molt més per un producte que pagaria un client normal, com són (famílies, adolescents), on viuen, quins gustos tenen.

Competència

producte, punts forts/febles, nombre empreses que hi ha a la zona (llista comercial)

Punts informació: Primaries

elaborades directament per la pròpia empresa: enquestes, entrevistes, observació directa. Secundaries: obtenim informació a través d'entitats externes a la mateixa empresa. informacions estadístiques, fonts documentades, centres comercials, registre mercantil, administracions públiques.

Màrqueting

implica l'anàlisi i selecció dels mercats que tenim al voltant. Estratègies màrqueting: Estudi mercats, def. objectius, instruments màrqueting (producte, preu, distribució, comunicació). Aplicació noves tecnologies: Internet, vídeos, xarxes socials, codis QR. Wix, registre mercantil, escollit missatge, promoció vendes, venda personal.

Promoció

Canals comunicació: publicitat, relacions públiques, promoció de vendes, venda directe o personal, mètodes tradicionals (correu, diaris, revistes, ràdio, tanca publicitària.

Distribució

Real decret normativa: obligacions: Disposicions de caràcter general, El pla director d'instal·lacions i equipaments esportius de Catalunya (PIEC) de l'instrument jurídic i tècnic mitjançant el qual el govern de la Generalitat planifica, fomenta i coordina tant la seva actuació com la resta d'institucions, organismes i entitats, adreçades a dotar el territori d'equipament. Equipaments esportius, inst esp, 2 espais complementaris (espais convencionals, singulars, Àrees d'activitat.

Animació socio-esportiva

esports per a tots, popularització de la pràctica esportiva, consum. def: part animació social que té els següents objectius, animar i estimular als diferents sectors de la societat (nens, adolescents, persones amb discapacitat..) promovent una ocupació del temps lliure i potenciar la relació social i salut. (triangle esportiu: professionals, animació està al voltant, principi d'esport federatiu.)

Interès en crear 4 aspectes importants:

experiència personal, nous aprenentatges, fer amics/es, animació (passar-ho bé)

Tècniques i instruments avaluació.

bcba56e9-fc71-4d7a-8473-865b0eb56a9b (1)

Entradas relacionadas: