Estratègies de fidelització i interacció en xarxes socials

Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones

Escrito el en catalán con un tamaño de 2,21 KB

LEAD NURTURING

enviar emails (fidelitzar el client)

LEAD SCORING

saber quins són els clients més fidels (enquestes)

ENGAGEMENT

act+ Comunitat+ interacció

LEADING

adm de comunitats

OWNING

publica a través de tu

CONTRIBUTING

comenta RT opina

ENDORSING

interactua lleuger

FOLLOWING --- OBSERVING

FACE/ SQUARE

millorar l'audiència

LAVERGAME/ BUFFER

programar i publicar

FACE/ AGORA/ SQUARE

analítica

EDGE RANK

algoritme de Facebook que s'utilitza per calcular les publicacions que més interessen als usuaris. 3 factors - afinitat (grau d'interacció entre usuari i contingut), pes (relevància del contingut), temps

CURACIÓ DE CONTINGUTS

cerca, caracterització, i difusió de continguts rellevants de la web sobre un tema afegint un valor / 3 apartats - filtratge, anàlisi, distribució / eines - robin good i 4S

4S

CERCA - info desordenada (Google Alerts, FeedBurner) TRI - info rellevant (Pocket, Feedly, Scoop.it) CARACTERITZACIÓ - contingut seleccionat sobre un criteri (Storify, Scoop.it) DIFUSIÓ

NIVELL D'INTERACCIÓ

VERTICAL (LinkedIn, TripAdvisor) / HORITZONTAL (Twitter, Facebook)

RELACIÓ ENTRE USUARIS

simètriques (LinkedIn, Facebook) asimètriques (Instagram)

RELACIONS D'ACCÉS

PRIVADES (Moodle, TCM) SEMI-PRIV (Bananity) PÚBLIQUES (Facebook)

SÍNCRONA

(instantani - WhatsApp) ASÍNCRONA (no instantani - Gmail)

KPI

indicador que permet mesurar l'èxit dels objectius

MÈTRICA

indicador que ens permet mesurar una acció

Objectiu: Augmentar la interacció KPI: Nombre d'interaccions

ACCIÓ - Publicar enllaços amb informació rellevant

MÈTRICA- nº enllaços publicats

MEDIR TWITTER- act (tweets) - comunitat (seguidors) interacció (RT)

MEDIR FACE- act (publicacions) - comunitat (m'agrada) interacció (compartir)

MEDIR INSTA- act (publi) - comunitat (seguidors) interacció (likes)

Entradas relacionadas: