Estratègies de fidelització i interacció en xarxes socials
Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,21 KB
LEAD NURTURING
enviar emails (fidelitzar el client)
LEAD SCORING
saber quins són els clients més fidels (enquestes)
ENGAGEMENT
act+ Comunitat+ interacció
LEADING
adm de comunitats
OWNING
publica a través de tu
CONTRIBUTING
comenta RT opina
ENDORSING
interactua lleuger
FOLLOWING --- OBSERVING
FACE/ SQUARE
millorar l'audiència
LAVERGAME/ BUFFER
programar i publicar
FACE/ AGORA/ SQUARE
analítica
EDGE RANK
algoritme de Facebook que s'utilitza per calcular les publicacions que més interessen als usuaris. 3 factors - afinitat (grau d'interacció entre usuari i contingut), pes (relevància del contingut), temps
CURACIÓ DE CONTINGUTS
cerca, caracterització, i difusió de continguts rellevants de la web sobre un tema afegint un valor / 3 apartats - filtratge, anàlisi, distribució / eines - robin good i 4S
4S
CERCA - info desordenada (Google Alerts, FeedBurner) TRI - info rellevant (Pocket, Feedly, Scoop.it) CARACTERITZACIÓ - contingut seleccionat sobre un criteri (Storify, Scoop.it) DIFUSIÓ
NIVELL D'INTERACCIÓ
VERTICAL (LinkedIn, TripAdvisor) / HORITZONTAL (Twitter, Facebook)
RELACIÓ ENTRE USUARIS
simètriques (LinkedIn, Facebook) asimètriques (Instagram)
RELACIONS D'ACCÉS
PRIVADES (Moodle, TCM) SEMI-PRIV (Bananity) PÚBLIQUES (Facebook)
SÍNCRONA
(instantani - WhatsApp) ASÍNCRONA (no instantani - Gmail)
KPI
indicador que permet mesurar l'èxit dels objectius
MÈTRICA
indicador que ens permet mesurar una acció
Objectiu: Augmentar la interacció KPI: Nombre d'interaccions
ACCIÓ - Publicar enllaços amb informació rellevant
MÈTRICA- nº enllaços publicats
MEDIR TWITTER- act (tweets) - comunitat (seguidors) interacció (RT)
MEDIR FACE- act (publicacions) - comunitat (m'agrada) interacció (compartir)
MEDIR INSTA- act (publi) - comunitat (seguidors) interacció (likes)