Estratègies de Distribució: Tipus i Exemples

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en catalán con un tamaño de 1,42 KB

Estratègia de Distribució

EstratègiaCaracterístiquesExempleAvantatges i InconvenientsCanal
Distribució ExclusivaLa venda del producte es realitza en una zona determinada mitjançant un intermediari.Serveis de reparació, informació tècnica...Com a avantatges, tindríem la disminució de la competència, venda especialitzada, major control del fabricant sobre el producte... I com a inconvenients, arribar a un segment de mercat reduït.CURT
Distribució SelectivaSeleccionar un nombre limitat de distribuïdors.Productes cars com cotxes de luxe, perfums, calçats...Com a avantatges, ajuda a la imatge del producte i com a inconvenients, tenen ingressos menors perquè es renuncia a determinats punts de venda.CURT
Distribució IntensivaEl fabricant intenta que la majoria dels punts de venda tinguin el seu producte.Coca-cola i empreses conegudes.Com a avantatges, facilitat d'adquisició i dificultat d'entrada de competidors i com a inconvenients, l'empresa perd el control del mercat i tenen majors costos de distribució.LLARG

Entradas relacionadas: