Enpresaren Funtzionamendua eta Marketin Estrategiak

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en vasco con un tamaño de 3,15 KB

Enpresen Funtzioak

Balioa sortzea: Produktuaren balioa erabilitako faktoreak baino handiagoa da.

Arrisku funtzioa: Sarrerak aurreratzen dira produktuak saldu aurretik.

Gizarte funtzioa: Berrikuntzak, aberastasuna, enpleguak eta produktuak sortzen dira gizartearentzat.

Ekoizpen funtzioa: Ondasunak eta zerbitzuak lortzeko, ekoizpen faktore eta zeregin guztiak koordinatzen dira.

Administrazio Prozesua

Enpresaren zuzendaritzak helburuak lortzera bideratutako eginkizun eta jardueren multzoa da. (Fase mekanikoa: plangintza eta antolaketa; Fase dinamikoa: kudeaketa eta kontrola).

Komunikazioa

Informazioa kideen artean transmititzeko modua. Sailkapena: kanpokoa/barnekoa, formala/informala, goranzkoa/beheranzkoa/horizontala.

Organigrama

Enpresaren egituraren irudikapen grafikoa, labur eta erraz azaldua. Motak: bertikala, horizontala, erradiala.

Lidergoa

Estiloak: autoritarioa, demokratikoa, liberala.

Inguruneak

Ingurune Espezifikoa

Negozioan zuzenean eragiten duten faktoreak. Enpresak nolabaiteko kontrola izan dezake. AMIA analisia: ahuleziak, indarrak, mehatxuak eta aukerak.

Ingurune Orokorra

Enpresatik kanpoko faktoreak. Enpresak ez du kontrolik.

Erantzukizun Sozial Korporatiboa

Enpresek gizarte eta ingurumen-kezkak beren eragiketa komertzialetan integratzea, gizarteari mesede egiteko eta lehia-egoera hobetzeko.

Merkatua

Kontsumitzaile-talde bat, ezaugarriak: behar bat izatea, behar hori ase nahi izatea, ordaintzeko gaitasuna izatea.

Merkatu Motak

Lehia Mailaren Arabera

Lehia perfektua, lehia ez perfektua (monopolioa, oligopolioa, lehia monopolista).

Erosketaren Arrazoiaren Arabera

Kontsumokoak, industrialak.

Eremu Geografikoaren Arabera

Tokikoak, eskualdekoak, nazionalak, nazioartekoak.

Marketin Estrategikoa

Merkatuaren beharra detektatu eta aztertu, eta horiek asetzeko estrategiak prestatu.

Marketin Operatiboa

Produktua ekoizteko eta saltzeko beharrezkoak diren estrategia guztiak gauzatu.

Merkatu Ikerketak

Informazioa lortu, aztertu eta merkatua hobeto ulertzeko. Prozesua: arazoa eta helburuak definitu, ikerketa plana garatu, informazioa bildu, aztertu, emaitzak aurkeztu eta erabakiak hartu.

Marketin Mixa (4 Pak)

Produktua

Enpresa batek saltzen duen edozein ondasun edo zerbitzu. Bizi-zikloa: merkaturatzea, hazkundea, heldutasuna, gainbehera.

Prezioa

Kostuan oinarritutakoa, eskarian oinarritutakoa, lehiakideetan oinarritutakoa.

Promozioa

Publizitatea, produktuen sustapenak, salmenta pertsonala, harreman publikoak, merchandisinga.

Banaketa

Produktua bezeroarengana iristeko modua. Kanala: zuzena (fabrikatzailea-kontsumitzailea) edo zeharkakoa (bitartekariak: laburra edo luzea).

Entradas relacionadas: