Enpresa, Berrikuntza eta Teknologia

Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras materias

Escrito el en vasco con un tamaño de 3,67 KB

1. 3D Prototipoaren erabilera

Enpresaren ideia frogatzeko eta ebaluatzeko, eta produktuaren iraunkortasuna adierazteko.

2. Errealitate Birtualaren Sektoreak

Arkitekturan, medikuntzan eta entretenimenduan erabiltzen da gehien.

3. Kriptomoneta Titulartasuna

Zifratze kriptografikoa erabiltzen dute.

4. Blockchain-a

Datu-base deszentralizatu eta seguru bat da.

5. Kriptomoneten Funtzionamendua

Blockchain teknologia erabiltzen dute segurtasuna eta deszentralizazioa bermatzeko.

6. Saltoki Txikien Elementuak

Baliabideak, bezeroa eta kanala, balio-proposamena, gastuak eta sarrerak.

7. Frankiziaren Ikuspuntuak

Frankiziaduna eta frankizia-emailea.

8. Negozio-Ereduaren Oinarrizko Galderak

Nork, zer, nola eta zenbat.

9. Negozio-Ereduen eta Produktuen Antzekotasuna

Bizi-zikloa dute.

10. Negozio-Ereduaren Mihisea

Business Model Canvas edo Canvas eredua.

11. Beitia eta Amuaren Eredua

Oinarrizko produktua merke eskaintzea eta ordezko produktuak garesti saltzea.

12. Freemium

Zerbitzu edo produktu doako bat.

13. APP-en Erabilera Enpresetan

Diru-sarrerak handitzeko, jarduerak errazteko eta marketing-estrategia gisa.

14. Multiplataforma Negozio-Eredua

Uber, BlaBlaCar eta Wallapop.

15. "Long Tail" Kontzeptua

Ezagunak ez diren produktuen salmentek ezagunenen salmentak berdindu edo gainditu ditzakete.

16. Gauzen Internet-a

Objektu fisikoen sare bat.

17. Bigarren Industria Iraultzaren Garraiobidea

Ford T.

18. Lehen Industria Iraultzaren Aurrerapenak

Energia hidraulikoa eta lurrun-makina.

19. Etxeko Segurtasuna

Bideozaintza eta alarma konektatua.

20. Industria Iraultzen Kopurua

Lau.

21. Big Data-ren Datuak

Ekonomiazkoak, klimarekin lotutakoak eta komertzioarekin lotutakoak.

22. Big Data

Abiadura handian sortzen diren hainbat motatako datuen bolumena.

23. Adimen Artifizialaren Helburua

Informazioa hobetzea.

24. Adimen Artifizialaren Jatorria

1950etik.

25. AA-ren Aplikazioa

8 sektore baino gehiagotan.

26. Patenteen Iraupena

20 urte.

27. Berrikuntza Motak

Produktu-berrikuntzak, zerbitzu-berrikuntzak eta prozesu-berrikuntzak.

28. Enpresa Berrikuntzaz Ez Duten Egileak

P. Rob Rensenbrink.

29. Berrikuntza Ez Den Sektorea

Birziklapena.

30. Produktu Berrikuntza

Ondasun edo zerbitzu berria edo hobetua.

31. Ustiapena eta Esplorazioa

Daukaguna hobetzea eta etorkizunerako prestatzea.

32. Berrikuntza Estrategiak

Mendeko estrategia eta estrategia tradizionala.

33. Enpresa Eskuin-Ezkertia

Irabaziak maximizatu eta etorkizunean teknologia berrietara eguneratzen saiatzen den enpresa.

34. Berrikuntza Estrategiak

Imitazio estrategia eta babes estrategia.

35. Kontraesanen Faktorea

Anbiguotasuna.

36. Negozio Ereduaren Blokeak

9

37. Enpatia Mapako Negozio Ereduak

6

38. Diamante Bikoitza

Diseinu-prozesuaren eredu bat, enpresak erabiltzen duena.

39. Enpatia Maparen Pausoak

4

40. Enpatia Maparen Erabilera

Pertsonalizatzeko, ezaugarritzeko eta ezagutzeko.

41. EMHS Matrizea

Ezabatu, murriztu, handitu eta sortu.

42. Ozeano Motak

Urdina eta gorria.

43. Prototipo Motak

Eredu formalak eta eredu funtzionalak.

44. Ideiak Komunikatzeko Tresnak

Marrazkiak, eskemak, diagramak eta ohar automatikoak.

45. "Istorioak Kontatzea"

Storytelling.

Entradas relacionadas: