Enpresa, Berrikuntza eta Teknologia
Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras materias
Escrito el en vasco con un tamaño de 3,67 KB
1. 3D Prototipoaren erabilera
Enpresaren ideia frogatzeko eta ebaluatzeko, eta produktuaren iraunkortasuna adierazteko.
2. Errealitate Birtualaren Sektoreak
Arkitekturan, medikuntzan eta entretenimenduan erabiltzen da gehien.
3. Kriptomoneta Titulartasuna
Zifratze kriptografikoa erabiltzen dute.
4. Blockchain-a
Datu-base deszentralizatu eta seguru bat da.
5. Kriptomoneten Funtzionamendua
Blockchain teknologia erabiltzen dute segurtasuna eta deszentralizazioa bermatzeko.
6. Saltoki Txikien Elementuak
Baliabideak, bezeroa eta kanala, balio-proposamena, gastuak eta sarrerak.
7. Frankiziaren Ikuspuntuak
Frankiziaduna eta frankizia-emailea.
8. Negozio-Ereduaren Oinarrizko Galderak
Nork, zer, nola eta zenbat.
9. Negozio-Ereduen eta Produktuen Antzekotasuna
Bizi-zikloa dute.
10. Negozio-Ereduaren Mihisea
Business Model Canvas edo Canvas eredua.
11. Beitia eta Amuaren Eredua
Oinarrizko produktua merke eskaintzea eta ordezko produktuak garesti saltzea.
12. Freemium
Zerbitzu edo produktu doako bat.
13. APP-en Erabilera Enpresetan
Diru-sarrerak handitzeko, jarduerak errazteko eta marketing-estrategia gisa.
14. Multiplataforma Negozio-Eredua
Uber, BlaBlaCar eta Wallapop.
15. "Long Tail" Kontzeptua
Ezagunak ez diren produktuen salmentek ezagunenen salmentak berdindu edo gainditu ditzakete.
16. Gauzen Internet-a
Objektu fisikoen sare bat.
17. Bigarren Industria Iraultzaren Garraiobidea
Ford T.
18. Lehen Industria Iraultzaren Aurrerapenak
Energia hidraulikoa eta lurrun-makina.
19. Etxeko Segurtasuna
Bideozaintza eta alarma konektatua.
20. Industria Iraultzen Kopurua
Lau.
21. Big Data-ren Datuak
Ekonomiazkoak, klimarekin lotutakoak eta komertzioarekin lotutakoak.
22. Big Data
Abiadura handian sortzen diren hainbat motatako datuen bolumena.
23. Adimen Artifizialaren Helburua
Informazioa hobetzea.
24. Adimen Artifizialaren Jatorria
1950etik.
25. AA-ren Aplikazioa
8 sektore baino gehiagotan.
26. Patenteen Iraupena
20 urte.
27. Berrikuntza Motak
Produktu-berrikuntzak, zerbitzu-berrikuntzak eta prozesu-berrikuntzak.
28. Enpresa Berrikuntzaz Ez Duten Egileak
P. Rob Rensenbrink.
29. Berrikuntza Ez Den Sektorea
Birziklapena.
30. Produktu Berrikuntza
Ondasun edo zerbitzu berria edo hobetua.
31. Ustiapena eta Esplorazioa
Daukaguna hobetzea eta etorkizunerako prestatzea.
32. Berrikuntza Estrategiak
Mendeko estrategia eta estrategia tradizionala.
33. Enpresa Eskuin-Ezkertia
Irabaziak maximizatu eta etorkizunean teknologia berrietara eguneratzen saiatzen den enpresa.
34. Berrikuntza Estrategiak
Imitazio estrategia eta babes estrategia.
35. Kontraesanen Faktorea
Anbiguotasuna.
36. Negozio Ereduaren Blokeak
9
37. Enpatia Mapako Negozio Ereduak
6
38. Diamante Bikoitza
Diseinu-prozesuaren eredu bat, enpresak erabiltzen duena.
39. Enpatia Maparen Pausoak
4
40. Enpatia Maparen Erabilera
Pertsonalizatzeko, ezaugarritzeko eta ezagutzeko.
41. EMHS Matrizea
Ezabatu, murriztu, handitu eta sortu.
42. Ozeano Motak
Urdina eta gorria.
43. Prototipo Motak
Eredu formalak eta eredu funtzionalak.
44. Ideiak Komunikatzeko Tresnak
Marrazkiak, eskemak, diagramak eta ohar automatikoak.
45. "Istorioak Kontatzea"
Storytelling.