Ebaluazio Psikopedagogikoa eta Hezkuntza Premia Bereziak
Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Magisterio
Escrito el en vasco con un tamaño de 1,48 KB
Ebaluazio Psikopedagogikoaren Helburua
Beren garapen pertsonal edo/eta akademikoan desegokitzeak dituzten edo izan ditzaketen ikasleen hezkuntza premia bereziak identifikatzea da, baita curriculum-proposamenaren eta beharrezkoak izan litezkeen laguntza-moten inguruko erabakiak oinarritzea eta zehaztea ere.
Urritasunak
Urritasun fisiko, psikiko, sozio-kultural edo sentimenen ingurukoak, eskolan detektatzen dira haur hezkuntzako etapan eta identifikatu bezain laster.
Goi Mailako Gaitasun Intelektualak
Goi mailako gaitasun intelektualak dituzten ikasleak hezkuntza premia bereziak dute, eta eman beharreko hezkuntza erantzuna nondik nora bideratu 1998ko uztailaren 24ko Erabaki an agertu zen lehenengoz.
Hezkuntza Premia Berezi Iraunkorrak eta Aldi Baterakoak
Ez gaitasun fisiko edo psikiko edo sentimenen inguruetatik eratorritakoak diren eta sakontasun-maila dela eta ustez iraunkorrak izango diren hezkuntza premia bereziak aldi baterakoak direla ere esaten da. Hona hemen horien adibide batzuk: buruko atzerapena, gortasuna, mugimen urritasuna eta abar.
Gela Egonkorraren Curriculum-Egitasmoa
Gela egonkorraren curriculum-egitasmoa Hezkuntza Berrikuntzarako Lurralde Burutzak onartuko du dagozkion Berritzegune eta ikuskaritza teknikoak beren txostenak aurkeztu ondoren. Gela egonkorraren curriculum-egitasmoa onartzean, curriculum-egokitzapena ere onartu egiten da. Beraz, banakako curriculum-egokitzapenak onartzea ez da beharrezkoa izango.