Ebaluazio motak

Enviado por Chuletator online y clasificado en Filosofía y ética

Escrito el en vasco con un tamaño de 4,08 KB

EBALUAZIO EREDUAK: 1.EMAITZARI BIDERATURIKOAK. Egoera fisikoa eta gaitasun motorrak neurtzen dituzte. Objetua Ikaslea da. Neurtzeko tresna objetiboak: teknika kuantitatiboak, datu numerikoak, taulak. Ebaluazioa= Kalifikazioa , Zentzu hezitzailerik gabe. Ondorio sozial eta pertsonal latzak: ebaluazioak beldurra, blokeoa eragin dezake. Aniztasuna ez dute kontutan hartzen. PROZESUARI BIDERATURIKOAK. Curriculumaren ikusmoldea jarraitzen du. Metodologia kualitatiboa eta interpretatzailea. Arazoak zehazteaz gain hauek gainditzeko irtenbidea bilatzen da. Prozesua analisia, hausnarketa, elkarrizketa eta hobekuntza bezala ulertzen da. Ikaskuntza tresna da.

EBALUAZIO IRIZPIDEAK: 1.Objektuekiko harremana:
Nola aukeratu, ezaugarriak, erabiltzeko moduak, ematen dion balioa eta zentzua. 2.Espazioarekiko harremana: Espazioaren ikerketa, orientazioa, egituratzea. 3. Denborarekiko harremana. Erritmoa, Txandakatzea, Sekuentzia motorrak. 4. Besteekiko harremana: umeekinsedukzioa, kooperazioa, mendekotasuna, aldentzea. -Nagusiarekin: gerturatzen diren ala ez, elkar bilatzen duten, ihes egiten dioten. 5. Norberarekiko harremana: Mugimendua, tonizitatea, jarrera, keinuak, Koordinazioa, mugimenduen kontrola eta zehaztasuna.

IRAKASLEAREN JARRERA: Harreman asimetrikoa: kanpotik behatu. Autokontzientzia: autokontrola. Legearen eredu: oinarrizk oarauak finkatu. Segurtasun fisiko eta afektiboa:konfiantza adierazi, giro goxoa lortu. Enpatia: bestearen lekuan jartzen jakitea. Prestasuna: haurra ondo sentitzea, errespetatuz eta ondo sentiaraziz. Lan giro irekia: haurren aukerak onartu.

Entradas relacionadas: