Creixement empreses: intern, extern i estratègies
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 3,57 KB
El creixement intern i extern de les empreses:
El creixement intern es pot definir com aquella operatòria o inversió que crea una capacitat productiva....
Respecte la direcció per objectius (DPO), les seves característiques els seus avantatges i inconvenients:
C) Peter F. Drucker......
La separació entre la propietat i el control de l’empresa:
El Bussines Model CANVAS:
En relació a la Teoria de la Intel·ligència Emocional aplicada al Lideratge empresarial:
Per Goleman la capacitat de motivar-se a un mateix és una de les cinc competències que formen la IE (Intel·ligència Emocional). Les persones que dominen aquesta competència solen ser més productives i eficaces en tot el que fan. En una definició simple, la intel·ligència “és la capacitat per a reconèixer sentiments propis i aliens, i l’habilitat per a manejar-los”. Tot això influeix en un bon acompliment del lideratge en l’empresa.
En relació amb els Criteris d’Equiprobabilitat de Laplace, Maximin o de Wald:
En relació als Criteris d’Hurwicz, i de Savage o Maximax Regret:
El Sr. Roberto Mondino President de Nexus no permet la participació del seu equip en la gestió, ni en el procés de presa de decisions. Per això:
Desenvolupa un estil de lideratge AUTORITARI.
Existeixen dos eixos bàsics sobre els quals podem establir una definició del grup. El Corte Inglés: 1. El primer eix es correspon amb l’estructura de la propietat, i 2. El segon amb l’estructura que presenta com grup empresarial. Fent referència a l’anterior es pot afirmar el següent:
Quina és l’estratègia central de Mercadona?
S’ofereix al client (“El Cap” o “El Jefe”) sempre preus baixos (SPB) a través de continues ofertes ganxo.